• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • aidj

bara jag som inet vill veta.. och jag brukar ju vara nyfiknast av alla i världen, men jag är rädd att jag inte kommer orka se serien om någon av mina favvosar försvinner.. bättre att inget veta då

*suck*
  • aidj

när i september? jag åker ju till utomlandet den 2a :-O

*suck*
  • Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-06-17 09:21:47 följande:
    när i september? jag åker ju till utomlandet den 2a :-O
    Jag vet faktiskt inte, men förra säsongen började ju 6.9 så jag antar att det blir i början av månaden? Shit, kom precis på att jag eventuellt också ska utomlands första veckan i september! Men jag kanske hinner tillbaka...
  • aidj
    Passionsfrukt skrev 2012-06-17 11:45:45 följande:
    Jag vet faktiskt inte, men förra säsongen började ju 6.9 så jag antar att det blir i början av månaden? Shit, kom precis på att jag eventuellt också ska utomlands första veckan i september! Men jag kanske hinner tillbaka...
    verkar man väldigt psykisktsjuk om man avbokar en gratis utlandsersa för att var hemma då nya säsongen börjar
    *suck*
  • Passionsfrukt
    aidj skrev 2012-06-17 15:21:46 följande:
    verkar man väldigt psykisktsjuk om man avbokar en gratis utlandsersa för att var hemma då nya säsongen börjar
    Det tycker jag är lite väl stört, jo Flört Själv måste jag betala min så det är nog bara att åka. Men jag är  bara borta en vecka, så man kanske hinner hem tills det börjar. Annars får man bara överleva...
  • Buscemi
    Passionsfrukt skrev 2012-06-17 16:02:51 följande:
    Det tycker jag är lite väl stört, jo Flört Själv måste jag betala min så det är nog bara att åka. Men jag är  bara borta en vecka, så man kanske hinner hem tills det börjar. Annars får man bara överleva...
    Eller så går det bra att se i efterhand? 
  • xXMaLoXx

Buscemi: Jag brukar samla på mig ett gäng avsnitt innan jag börjar kolla. På så vis så slipper jag bli irriterad över att jag måste vänta till dödagar innan nästa avsnitt^^

• Buscemi
    xXMaLoXx skrev 2012-06-17 22:07:28 följande:
    Buscemi: Jag brukar samla på mig ett gäng avsnitt innan jag börjar kolla. På så vis så slipper jag bli irriterad över att jag måste vänta till dödagar innan nästa avsnitt^^
    Precis som jag då. Jag hatar att se ett avsnitt i veckan, när man kan vänta och se dom alla. 

Rätt maniska människor som vill avboka semestrar och ha sig bara för ett avsnitt.