• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

man måste ha en mc också, hällst hd

• Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:20:09 följande:
    Skinnväst och tatueringar och ett rakat huvud, då är det nog kört!
    Aa fast nån Britney tänker jag inte göra. Och nån skinnväst äger jag inte. Har faktiskt inget intresse att skaffa en heller. 

Men vill man helst vara tuff brud i SAMCRO eller strippa i SAMCRO? Man lär ju inte komma så nära inpå om man är tuff? Man är nog doomed att vara underlägsen om man ska få sig nåt...
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 19:22:05 följande:
    man måste ha en mc också, hällst hd
    För att vara kriminell?
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-22 19:16:23 följande:
    Och inte bara det. Varenda människa som sätter på sig en väst blir automatiskt kriminell. Mystiken med skinnvästen Förvånad
    ja det är väl allmängällande kunskap eller???
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 19:23:25 följande:
    För att vara kriminell?
    jo
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 19:30:09 följande:
    jo
    Det borde ju minska antalet misstänkta brottslingar nåt så oerhört och underlätta för polisen. If only they knew.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 19:21:44 följande:
    Jag har fått ta hand om så många andras katter OCH jag har fått fånga vilda kattungar, se dom lida, se andra fånga dom för avlivning allt pga av andra människor jävla dumhet och egon. Nej fy för att se sånt, hade gärna levt utan.
    Fy fan för en del folk alltså Gråter Hur bara kan dom?
    Jag fick "rädda" min lilltjej från en familj ute på en skärgårdsö. Dom hade flera katter och ingen av dem var kastrerad eller ens vaccinerad. Ute gick dom naturligtvis hela tiden. Dom hade dessutom en hund som de försökte bli av med, dom höll på göra sig av med alla sina djur för dom hade inte "tid eller råd" med dem längre. Detta ledde till att jag tog min katt vid 8 veckors ålder (nu kommer FL att ge mig så jävla mycket stryk!!!). Tyckte det var bäst att ta henne därifrån asap. Hon var dock rumsren och hade bra aptit så såna problem har jag inte haft med henne. Kan dock hända att hennes överaktivitet beror på att hennes mamma inte fick fostra henne tillräckligt länge... men det accepterar jag. Ville inte ha min Alma hos de där människorna längre än nödvändigt! Obestämd
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-22 19:22:55 följande:
    Men vill man helst vara tuff brud i SAMCRO eller strippa i SAMCRO? Man lär ju inte komma så nära inpå om man är tuff? Man är nog doomed att vara underlägsen om man ska få sig nåt...
    Jag har förövrigt undrat över det där med kvinnor i klubben. Antingen är de strippor som kommer och går eller så är de old ladies som förväntas ställa upp till 100%, hålla koll på klubbens andra kvinnor samt vara snygga. Men jag undrar vad som hände om en kortklippt tjej i säckiga jeans och oljefläckad tischa kom inkörandes på gården med en fin gammal vintage HD... En tjej som är säker och kul och rolig men som verkligen inte "gör sig till" och försöker vara sexig eller ställa sig in hos grabbarna... hajar ni? En som bara är sig själv, MC-intresserad, skiter i kläder men skulle aldrig klä sig i tajta jeans för det är inte bekvämt osv.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:35:59 följande:
    Jag har förövrigt undrat över det där med kvinnor i klubben. Antingen är de strippor som kommer och går eller så är de old ladies som förväntas ställa upp till 100%, hålla koll på klubbens andra kvinnor samt vara snygga. Men jag undrar vad som hände om en kortklippt tjej i säckiga jeans och oljefläckad tischa kom inkörandes på gården med en fin gammal vintage HD... En tjej som är säker och kul och rolig men som verkligen inte "gör sig till" och försöker vara sexig eller ställa sig in hos grabbarna... hajar ni? En som bara är sig själv, MC-intresserad, skiter i kläder men skulle aldrig klä sig i tajta jeans för det är inte bekvämt osv.
    en flata menar du

hon skulle väl få stå o meka med statisterna
  • Passionsfrukt
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 19:35:59 följande:
    Trycka posta för tidigt...
    Skulle denna tjej blir accepterad för den hon är? Skulle hon bli utfryst av the old ladies för att hon inte matchar dem, och utfryst av grabbarna för att hon inte vet sin plats? Eller skulle hon accepteras som nåt slags undantag som bekräftar regeln, och det enbart för att hon är en hejare på att skruva på hojar?