• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:44:56 följande:
    lite okaraktäristiskt att han avbröt.. men han nyktrade väl till och insåg att clay skulle döda honom också..
    Har man fått se honom i nån fulländad sexscen? Du som minns.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:43:10 följande:
    jo han började, men sedan slutatde han efter en stund..
    Ja just det.
    Goonie skrev 2011-05-22 20:43:59 följande:
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
    Shit pommes frites om Clay fått veta! Då hade Tig inte varit skit värd. Och jag tror att Gemma fått sig en käftsmäll också.

Älskar annars den där scenen då Clay tar Gemma på skrivbordet, första gången de har sex efter våldtäkten. Han är som att "I want my wife!" och boom-shaka-laka!
    It was goooooood Tungan ute
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:45:58 följande:
    Ja just det.
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
    Shit pommes frites om Clay fått veta! Då hade Tig inte varit skit värd. Och jag tror att Gemma fått sig en käftsmäll också.

Älskar annars den där scenen då Clay tar Gemma på skrivbordet, första gången de har sex efter våldtäkten. Han är som att "I want my wife!" och boom-shaka-laka!
    VILDDJURET! Apan, galten och hunden som muterats till ett superdjur som vräker sig på'na.Demon
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:45:57 följande:
    Har man fått se honom i nån fulländad sexscen? Du som minns.
    nää.. det är ju med gemma och då han blev skjuten, sedna är det mäst snack tror jag.. finns det fler med honom? det är isf korta snuttar från fester och så bra detaljminne har jag inte
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:47:22 följande:
    VILDDJURET! Apan, galten och hunden som muterats till ett superdjur som vräker sig på'na.Demon
    cley har gett det kinesiska horoskopet ett ansickte
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:47:40 följande:
    nää.. det är ju med gemma och då han blev skjuten, sedna är det mäst snack tror jag.. finns det fler med honom? det är isf korta snuttar från fester och så bra detaljminne har jag inte
    Hmm synd. Desto mer att föreställa sig själv Drömmer
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:48:45 följande:
    cley har gett det kinesiska horoskopet ett ansickte
    Hahaha. Ett badass awful ansikte. 
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:45:58 följande:
    Ja just det.

nää.. bästa sex scenen är jax och *viskar* horan... och den näst bästa är jax och tara på toan..

fast jax och tara i hennes hus då det ligger en skjuten man bredvid sängen.. det är lite kripy.. lite tig över den scenen
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:49:44 följande:
    hehe.. eller hur..
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-22 20:47:22 följande:
    Goonie skrev 2011-05-22 20:49:44 följande:
    Ni är så ELAKA Skrattande Jag respekterar Ron Perlman så mycket att jag inte kan hata Clay. Alltså jag tror minsann jag är lite smygkär Oskyldig