• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:36:52 följande:
    Vilket minne! Förvånad Hur kan du minnas alla scener? Ser du om serien titt som tätt? Jag är impad.
    jag ahr bara sett den en gång, men jag mins typ alla filmer jag har sett, det har nog med mitt psykiska psyke att göra

fast det är som drömsyner, jag mins händelser och detaljer, men karaktärerna är suddiga så därför blandar jag ihop ibland vem det var som gjorde det
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:35:09 följande:
    det var ju nån strippa han låg i 69 med på en bardisk en morgon som han puttade ner på golvet då det ringde, förhoppningsvis överlevde hon det fallet... fast det kanske inte hade haft sex, hon kanske bara gick dit och la sig och somnade.
    Jag minns den scenen! Den var skojig!
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:35:10 följande:
    Jag bor i Schweiz och de har fyra officiella språk, men rätromanskan räknas inte i tv-sammanhang.
    Hah, jag tänkte för mig själv att du bor säkert i Schweiz, och jag hade rätt! Nu känner jag mig allmänbildad!
    Funkar det där med fyra officiella språk där? I Finland är det ett helvete ibland att få någon service på svenska.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:39:18 följande:
    jag ahr bara sett den en gång, men jag mins typ alla filmer jag har sett, det har nog med mitt psykiska psyke att göra

fast det är som drömsyner, jag mins händelser och detaljer, men karaktärerna är suddiga så därför blandar jag ihop ibland vem det var som gjorde det
    Skål
  • varfördåför

fast gemma lever ju och henne droghanju över lite snabbt utanför toan en morgon

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:41:17 följande:
    Åhjavisstja. Det var härligt.Kyss
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:41:17 följande:
    Men dom hann väl inte? Någon av dem ångrade sig halvvägs igenom. Det var strax efter våldtäkten, va?
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:41:55 följande:
    Åhjavisstja. Det var härligt.Kyss
    jag var rädd att tigs skulle få dö efter den scenen
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:42:23 följande:
    Men dom hann väl inte? Någon av dem ångrade sig halvvägs igenom. Det var strax efter våldtäkten, va?
    jo han började, men sedan slutatde han efter en stund..
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:42:42 följande:
    jag var rädd att tigs skulle få dö efter den scenen
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 20:43:59 följande:
    Eller bli utsparkad och aldrig mer få komma tillbaka. Men det var hett, det var det.
    lite okaraktäristiskt att han avbröt.. men han nyktrade väl till och insåg att clay skulle döda honom också..