• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:20:34 följande:
    Jag röstade på Jax i andra tråden mest på utseendet. Men jag undrar om det inte skulle vara mer spännande med Tig för där känns det som man inte vet vad man har att vänta

9september, dit är det väldigt långt, visas den i Sverige då eller USA?
    i usa..

jo spennande att ha sex med tig.. man kan ju bli skjuten (av ett gevär då inget annat) (eller jo, annat också iof, men det är ju vanligare)
  • HäckHäxan

Nä nu måste jag återgå till mitt hobbyliv irl livet lite och natta Freja Bin Laden.... på återseende! Kyss

Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Passionsfrukt
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 20:23:38 följande:
    ja precis, som handen i handsken. Tycker dock synd om henne som blev gravid och ville göra abort och sånt där är aldrig kul, inte för någon alls

Men hon är grym, så är det *nickar på den*
    Jag har glömt varför hon ville göra abort. Vad var hennes excuse?
    Jag fattar bara inte hur en vuxen människa som tycks ha nånting annat än luft mellan öronen - och som dessutom redan ploppat ut två barn och således vet hur de kommer till - lyckas bli oplanerat gravid. Ja, pessar och piller kan svika och kondomer kan gå sönder, men vad är chansen?
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 20:25:17 följande:
    Nä nu måste jag återgå till mitt hobbyliv irl livet lite och natta Freja Bin Laden.... på återseende! Kyss
    Kyss
  • Bordeaux
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:21:56 följande:
    USA. Så det gäller att antingen ladda ner eller att ha FX Glad
    Vi bor utomlands så vi laddar ner allt, jag vill inte se på tv som är dubbat.
    9september ska skriva ner det i kalendern tror jag
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 20:25:17 följande:
    Fastna inte i låtsasvärlden bara. {#emotions_dlg.flower}
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:26:08 följande:
    Jag har glömt varför hon ville göra abort. Vad var hennes excuse?
    Jag fattar bara inte hur en vuxen människa som tycks ha nånting annat än luft mellan öronen - och som dessutom redan ploppat ut två barn och således vet hur de kommer till - lyckas bli oplanerat gravid. Ja, pessar och piller kan svika och kondomer kan gå sönder, men vad är chansen?
    tror inte att opie fiskade upp e kondo ur fickan där på sovrumsgolvet.. (jag har sexgraviditeterbakom mig.. sjätte var inte planerad )
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-22 20:26:51 följande:
    Vi bor utomlands så vi laddar ner allt, jag vill inte se på tv som är dubbat.
    9september ska skriva ner det i kalendern tror jag
    Vad härligt att det inte är text utan dubbat tillochmed. Kräks
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:25:02 följande:
    i usa..

jo spennande att ha sex med tig.. man kan ju bli skjuten (av ett gevär då inget annat) (eller jo, annat också iof, men det är ju vanligare)
    Har Tig haft sex med någon som överlevt?
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:27:57 följande:
    tror inte att opie fiskade upp e kondo ur fickan där på sovrumsgolvet.. (jag har sexgraviditeterbakom mig.. sjätte var inte planerad )
    Gick det för fort? Oskyldig