HäxanSurtant skrev 2011-05-22 20:31:53 följande:
Att relationen var ganska ny och inget var säkert, att hon bara hade 1-2 år kvar i branchen och sen skulle hon vara förgammal för att tjäna så bra på det osv, hon hade helt okej skäl faktiskt. Ville ha mer ordning på livet och sånt OCH det tycker iaf jag är goda skäl, skäl nog.
Jag är gjord medans min mamma åt piller, hon blev gravid ändå. Jag har varit gravid tre gånger, men bara fött ett barn, mina piller tog slut, jag tror vissa människor helt enkelt bara blir gravida ihop lätt och andra har det skit jobbigt. Frejas pappa och jag blir gravida ihop lätt, medans ett ex och jag levde utan skydd i 2 år och inget hände alls. Ödet kanske, men olika verkar det vara.
Oavsett skäl, så måste det ju ändå vara bättre för barnet att inte födas ovälkommet och kanske bli oälskat. Eller det är så jag tänker iaf och jag skulle nog aldrig klara av att göra abort oavsett, men det är en rättighet jag är fullt beredd att begå ,ord för att få ha kvar.
Jisses seriöst blev det

Nu måste jag natta barnet...
varfördåför skrev 2011-05-22 20:27:57 följande:
tror inte att opie fiskade upp e kondo ur fickan där på sovrumsgolvet.. (jag har sexgraviditeterbakom mig.. sjätte var inte planerad

)
Ja okej. Jag vet inget om barnalstrande eller "misstag som kan ske"

Jag skulle liksom aldrig låta nåt sånt hända, med alla mina partners har jag haft både kondom och piller. Fast så är ju jag sjuk i huvet också.
Men jo, hon är ju ganska smart då om hon bestämmer sig för abort då relationen är ny. Många i den situationen skulle se det som att "nämen det är klart att jag ska satsa på den här relationen och klubbens tjejer kommer ju att hjälpa mig med barnet".
Bordeaux skrev 2011-05-22 20:32:28 följande:
Haha, okej en av ganska många. Jag är glad att jag valde någon annan, vil leva några år till

Det är som svarta änkan fast änklingen istället. Han parar sig och dödar sedan och käkar upp tjejens huvud!