• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • KalleKn

Bara vara öppen här så får du snart napp på nån som vill med dig irl...

• Tom Araya

Men om du är hemma om dagarna borde ju din kille kunna ge dig mer än ett par gånger i veckan trots konstiga arbetstider.
    Brister det i ork och vilja från hans sida?

• Anonym
    Tom Araya skrev 2011-05-25 17:44:23 följande:
    Men om du är hemma om dagarna borde ju din kille kunna ge dig mer än ett par gånger i veckan trots konstiga arbetstider.
    Brister det i ork och vilja från hans sida?
    Det är väl att han inte har orken kroppsligt varje dag, utan mest mentalt. Att komma hem helt död efter ett nattpass och sova halva dagen, för att sen åka och jobba samma pass igen.. Det blir jättesvårt att få till det. Kan tillägga att vi har barn hemma också, som är vaken när han är hemma.. Ibland kommer han hem och sätter på mig tidigt på morgonen men det räcker inte ett dygn..
  • Anonym
    KalleKn skrev 2011-05-25 17:36:12 följande:
    Bara vara öppen här så får du snart napp på nån som vill med dig irl...
    Men jag vill ju inte ha nån annan, bara i tankarna.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 19:00:11 följande:
    Det är väl att han inte har orken kroppsligt varje dag, utan mest mentalt. Att komma hem helt död efter ett nattpass och sova halva dagen, för att sen åka och jobba samma pass igen.. Det blir jättesvårt att få till det. Kan tillägga att vi har barn hemma också, som är vaken när han är hemma.. Ibland kommer han hem och sätter på mig tidigt på morgonen men det räcker inte ett dygn..
    Aha, då förstår jag.
    Ser ingen annan utväg än självtillfredsställelse då. Skaffa några leksaker kanske. Solig
  • Rikard
    Anonym skrev 2011-05-25 16:52:34 följande:
    /.../ Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.
    /.../
    Enligt en enkät här på Familjeliv, så anser nästan 8% att man är otrogen redan när man tänker på någon annan.
    Du är alltså redan otrogen, så varför inte gå hela vägen!
  • Irminia
    Rikard skrev 2011-05-25 19:10:04 följande:
    Enligt en enkät här på Familjeliv, så anser nästan 8% att man är otrogen redan när man tänker på någon annan.
    Du är alltså redan otrogen, så varför inte gå hela vägen!

Du var kanske skämtsam. Men annars var väl till väl.

Att tänka på nån när man kanske tillfredställer sig själv och faktiskt ha sex med någon annan än sin man är för mig rätt olika saker. Jag har fantasier om två män, med det är inget jag vill uppleva i verkligheten.
    Skulle mest kännas skumt när man var klar ... men jag anser mig inte vara på gränsen till otrohet.

• Rikard
    Irminia skrev 2011-05-25 19:15:55 följande:

Du var kanske skämtsam. Men annars var väl till väl.

Att tänka på nån när man kanske tillfredställer sig själv och faktiskt ha sex med någon annan än sin man är för mig rätt olika saker. Jag har fantasier om två män, med det är inget jag vill uppleva i verkligheten.
    Skulle mest kännas skumt när man var klar ... men jag anser mig inte vara på gränsen till otrohet.

Det är helt sant att ungefär 8% anser att det är otrohet att tänka på någon annan.
    Jag drog bara ut konsekvenserna av det tankesättet.
  • Irminia
    Rikard skrev 2011-05-25 19:20:55 följande:
    Det är helt sant att ungefär 8% anser att det är otrohet att tänka på någon annan.
    Jag drog bara ut konsekvenserna av det tankesättet.
    Okej, då jag med.

Tur att min man inte tillhör det 8% :)
Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!