• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • Jizzi
    Anonym skrev 2011-06-02 09:34:12 följande:
    Jag med! Men det går INTE att jämföra med hur det känns när man är gravid. Känn på den du.
    Tror inte att något går att jämföra med att vara höggravid haha. Jag är bara i vecka 13 men allt känns annorlunda nu, tio tusen gånger starkare. Är jag suger på en fanta SKA JAG HA EN JÄVLA FANTA BANNE MIG!

Kommer bara bli värre för min del, som jag förstår det haha
  • Årsta
    Anonym skrev 2011-05-25 16:52:34 följande:
    Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

kom hit ska jag hjälpa dig
  • Anonym
    Läkerol skrev 2011-06-02 10:27:33 följande:
    Vad är the darkside? Sida där man kan få napp?
    En sida där man inte behöver smyga med det man tänder på. T.ex gravida, haha.
  • Anonym
    Jizzi skrev 2011-06-02 10:37:50 följande:
    Tror inte att något går att jämföra med att vara höggravid haha. Jag är bara i vecka 13 men allt känns annorlunda nu, tio tusen gånger starkare. Är jag suger på en fanta SKA JAG HA EN JÄVLA FANTA BANNE MIG!

Hahaha, precis så! Det är VÄLDIGT starka känslor.
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-06-02 01:25:16 följande:
    tjejer skyller på hormoner, vad ska vi killar skylla på som alltid har hormoner? Jävlig kåt i hela mitt liv, de ni tjejer
    Ehhhhh nu tror jag du läste inlägget galet. Jag är lika kåt nu som icke gravid, men jag slipper hormonspökerna i huvudet bara och upp å ner hoppande i humöret, som iaf jag tyckte var jobbigt som gravid då
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Jizzi skrev 2011-06-02 10:37:50 följande:

Där tror jag du slog huvudet på spiken.
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • lille Birger

Sätt dig på huk med en sexleksak under dig, TS.

• Anonym
    lille Birger skrev 2011-09-05 10:12:56 följande:
    Sätt dig på huk med en sexleksak under dig, TS.
    Haha du har aldrig varit höggravid och STOR? Kan väl sitta på huk, men sen då? Haha.. men men, nu är magen borta och lusten likaså, hahaha..
  • lille Birger
    Anonym skrev 2011-09-06 21:53:11 följande:
    Haha du har aldrig varit höggravid och STOR? Kan väl sitta på huk, men sen då? Haha.. men men, nu är magen borta och lusten likaså, hahaha..
    Ok, då blev det dubbelt fel, de jag skrev. Skäms
  • Anonym (jag med!!!)
    Anonym skrev 2011-05-25 16:52:34 följande:

Känner de samma! Är i v 15 nu och kåt 24/7 !Tungan ute killen dock känner inte de samma just så är torrt och tråkigt på hemma fronten..... it sucks!!!  Rynkar på näsan
  • Anonym (jag med!!!)

Oj haha såg att de va en gammal tråd men men :):)

Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!