• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-26 18:20:21 följande:
    PE: Felet? Jag är desperat bara, inte haft sex sedan bebisen blev till, dvs i januari och jag har liiite större sexbehov än sex 1 gång/år, men det verkar kört för mig att få till det. Man raggar inte som gravid och killar tar väl en som gravid=noll lust eller gravid=upptagen och det lär ju inte bli lättare som singelmamma att få till det heller så ja, det är felet.
    Ojo! Jag har utsatts för massa raggningsrösök trotts att jag är gravid. Nemas problemas. Gäller bara att se dem. Du får väl starta det hela ;)
  • Anonym

Hur då? Ser aldrig nåt heting som är själv och jag är för blyg, känner mig inte vidare snygg heller och det verkar som det viktigaste för killar är att man är snygg som fasen och sedan helt pantad för övrigt, insidan är skit samma.

Ju längre tid det går med nobben desto fegare blir man.

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 20:01:44 följande:
    Hur då? Ser aldrig nåt heting som är själv och jag är för blyg, känner mig inte vidare snygg heller och det verkar som det viktigaste för killar är att man är snygg som fasen och sedan helt pantad för övrigt, insidan är skit samma.

Ju längre tid det går med nobben desto fegare blir man.
    Visst har utséendet betydelse men även insidan, i alla fall i ett förhållande.

Handlar det bara om sex tycker jag insidan på tjejen är viktigast för det är ju den man som kille vill känna Skrattande

Totalpantade fotomodeller ser jag mest som uppvisningsobjekt och statussymbol.
  • Anonym

PE: Insidan verkar inte ha nån betydelse utan råkar man inte se bra ut så är det nobben och då är det ändå bara sex alltså.

• Ridmi

vem vill inte knulla? och då är jag inte gravid

Finns en fördel med gravida kvinnor dom kan inte bli mer än gravida - jisses vad filosofisk

• dlsa

Så svårt borde det väl inte vara, för villiga killar borde det inte vara någon större brist på. Och du måste jju inte "ragga" eller var "på", det kanske räcker att hinta att du är singel.....kan ju tom säga att killar inte brukar se på det sättet på gravida om nu polletten inte vill trilla ner....

fast ser nu att detta inte gällde TS...men för övriga gravida....

• Anonym
    Tom Araya skrev 2011-05-26 20:11:24 följande:
    Visst har utséendet betydelse men även insidan, i alla fall i ett förhållande.

Handlar det bara om sex tycker jag insidan på tjejen är viktigast för det är ju den man som kille vill känna Skrattande

Totalpantade fotomodeller ser jag mest som uppvisningsobjekt och statussymbol.
    Haha
  • Anonym
    dlsa skrev 2011-05-27 07:40:03 följande:
    Så svårt borde det väl inte vara, för villiga killar borde det inte vara någon större brist på. Och du måste jju inte "ragga" eller var "på", det kanske räcker att hinta att du är singel.....kan ju tom säga att killar inte brukar se på det sättet på gravida om nu polletten inte vill trilla ner....

fast ser nu att detta inte gällde TS...men för övriga gravida....
    Spelar ingen roll får inget sex ändå, har ju bara lyckats 1 gång i år.
Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!