• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • Tom Araya
    Rikard skrev 2011-05-25 19:20:55 följande:
    Det är helt sant att ungefär 8% anser att det är otrohet att tänka på någon annan.
    Jag drog bara ut konsekvenserna av det tankesättet.
    8 % är ju inte särskilt mycket, för lite för att vara något allmänt, moraliskt rättesnöre.
  • Rikard
    Tom Araya skrev 2011-05-25 19:24:37 följande:
    8 % är ju inte särskilt mycket, för lite för att vara något allmänt, moraliskt rättesnöre.
    Det är fler än andelen sverigedemokrater i senaste valet!
  • Tom Araya
    Rikard skrev 2011-05-25 19:38:25 följande:
    Det är fler än andelen sverigedemokrater i senaste valet!
    Det finns hopp om världen alltså!? Solig
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2011-05-25 19:40:03 följande:
    Det finns hopp om världen alltså!? Solig
    Öh, vad menar du?
  • Anonym (ointresserad)

Du kan ju ge lite av din sexlust till mig, har inte haft sex på säkert över en månad. Mannen börjar bli lite frustrerad! Hoppas det blir bättre snart, eller i alla fall efter graviditeten.

• Anonym
    Tom Araya skrev 2011-05-25 19:05:15 följande:
    Aha, då förstår jag.
    Ser ingen annan utväg än självtillfredsställelse då. Skaffa några leksaker kanske. Solig
    Jag har en Rabbit! Men jag vill ju bli.. påsatt. Hårt..
  • Anonym
    Anonym (ointresserad) skrev 2011-05-25 20:25:10 följande:
    Du kan ju ge lite av din sexlust till mig, har inte haft sex på säkert över en månad. Mannen börjar bli lite frustrerad! Hoppas det blir bättre snart, eller i alla fall efter graviditeten.
    Det kan gå upp och ner det där.. fram till v 20 var jag inte så sugen, nu är jag som en brunstig ko. Cool
  • Anonym (ointresserad)
    Anonym skrev 2011-05-25 20:39:56 följande:
    Det kan gå upp och ner det där.. fram till v 20 var jag inte så sugen, nu är jag som en brunstig ko. Cool
    Vecka 22 nu, men jag hoppas det är som du säger... Haha
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 20:38:40 följande:
    Jag har en Rabbit! Men jag vill ju bli.. påsatt. Hårt..
    Förstår ditt problem men hittar ingen bättre lösning.
    I relation till att vara man, kåt och singel är det dock relativt lindrigt. För oss män finns inte lika bra hjälpmedel och de är väl inte lika accepterade som de för kvinnor. Jag skulle i alla fall aldrig skaffa en lösmutta.

Skaffa en löskuk med sugpropp du kan rida hårt. Solig
Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!