• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-27 11:23:08 följande:
    Spelar ingen roll får inget sex ändå, har ju bara lyckats 1 gång i år.
    Regga dig på t.ex Darkside och var öppen med din graviditet så kommer det rulla in förslag.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-27 11:56:24 följande:
    Regga dig på t.ex Darkside och var öppen med din graviditet så kommer det rulla in förslag.
    Har testat den sidan men inget napp där heller. Jag ger upp och kör min onani dagligen istället men det skulle ju vara skönt med äkta vara ska erkännas.
  • bystoman
    Anonym skrev 2011-05-27 12:09:17 följande:
    Har testat den sidan men inget napp där heller. Jag ger upp och kör min onani dagligen istället men det skulle ju vara skönt med äkta vara ska erkännas.
    Känner igen det där från min kvinna....jag tog ledigt och vi hade bara sex...kan ju inte vara så svårt.. Fast kan ju vara gott och onanera med...fast inte jämt...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-27 12:09:17 följande:
    Oj vad synd! Jag fick mycket napp där! Dock så snackade vi bara, men dom ville verkligen träffas.
  • dlsa

Tycker att gravida kvinnor kan vara riktigt sexiga....

• HäckHäxan
    tarm skrev 2011-05-26 20:40:08 följande:
    jag kan knulla dig om du vill
    Nej kille på 21 eller 22 om jag inte minns galet, uppvuxen på en gård men pluggar någonstans på högakolan ehh nej ja minns fan inte mer
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-05-25 16:52:34 följande:
    Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?
    TS jag vet precis hur du menar, jag var också sån, köpte min första dildo som höggravid, för jag höll på att bli galen när jag och killen flyttade isär.. gahhhhh... Nej hemsk tid när man är så där tycker jag....

Fast jag är inte ett dugg bättre nu, men nu är ju iaf inte hormonerna och spökar längre, utan bara mitt vanliga jag.
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-05-29 23:27:10 följande:
    TS jag vet precis hur du menar, jag var också sån, köpte min första dildo som höggravid, för jag höll på att bli galen när jag och killen flyttade isär.. gahhhhh... Nej hemsk tid när man är så där tycker jag....

Fast jag är inte ett dugg bättre nu, men nu är ju iaf inte hormonerna och spökar längre, utan bara mitt vanliga jag.
    Ja haha, jag har köpt en Rabbit och fan vet allt.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-05-30 08:47:08 följande:
    Ja haha, jag har köpt en Rabbit och fan vet allt.
    Ja man kan bli galen för mindre
Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!