• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • Anonym
    dlsa skrev 2011-05-25 21:15:01 följande:
    Äkta vara är väl nästan alltid bättre Tungan ute
    Skoja inte!!
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 21:15:39 följande:
    Låter lite roligare med en docka. Det var inte jag som föreslog en docka dock.
    Nej, det var det ju inte, såg det nu.Solig
  • Anonym

Var glad att du iaf får knulla 2 ggr i veckan, jag har inget sexliv alls och inte haft sen jag blev gravid. Har haft sex 1 gång detta år och jag håller på att gå upp i atomer.

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 18:13:13 följande:
    Var glad att du iaf får knulla 2 ggr i veckan, jag har inget sexliv alls och inte haft sen jag blev gravid. Har haft sex 1 gång detta år och jag håller på att gå upp i atomer.
    Vad är felet?
  • Anonym

PE: Felet? Jag är desperat bara, inte haft sex sedan bebisen blev till, dvs i januari och jag har liiite större sexbehov än sex 1 gång/år, men det verkar kört för mig att få till det. Man raggar inte som gravid och killar tar väl en som gravid=noll lust eller gravid=upptagen och det lär ju inte bli lättare som singelmamma att få till det heller så ja, det är felet.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-26 18:20:21 följande:
    PE: Felet? Jag är desperat bara, inte haft sex sedan bebisen blev till, dvs i januari och jag har liiite större sexbehov än sex 1 gång/år, men det verkar kört för mig att få till det. Man raggar inte som gravid och killar tar väl en som gravid=noll lust eller gravid=upptagen och det lär ju inte bli lättare som singelmamma att få till det heller så ja, det är felet.
    Det är många som raggar på mig trots stor mage! Särskilt på nätet. Det finns killar vars högsta dröm är att sätta på en gravid.
  • Anonym

TS: Ja ser man ut som en modell så kanske man får killar efter sig, men jag märker inget utav det.

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 18:20:21 följande:
    Ja, understruket KAN vara ett problem.
    Det kanske känns lite slampigt fördig att vara tydlig med att detta inte stämmer.
    Skulle killarna bara veta hur det ligger till är jag säker på att du skulle få till det.
  • Anonym

PE: Får skriva i pannan Jag har lust och är singel trots att jag är gravid

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-26 19:55:00 följande:
    PE: Får skriva i pannan Jag har lust och är singel trots att jag är gravid
    Hahaha......kan funka! Solig
Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!