• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • Anonym
    redstripe skrev 2011-05-30 14:01:17 följande:
    Stackars lilla grav kåta tjejen
    Ja det ÄR synd om mig!! Oskyldig
  • jetsettermom

Nej, vad jobbigt!
    Min kille var så ett tag, precis i början av graviditeten när jag var sugen precis heeeela tiden, jag menar 2ggr/dagen veckor efter veckor, och då ville inte han.
    Men nu är jag 6 månader, är sugen, men min kille är ÄNNU mer sugen. Han älskar mig gravid, och vill inget annat än ha sex med mig!!

Det är väldigt speciellt att ha sex när man är gravid. Det skapar en sådan gemenskap, när han liksom håller om magen när vi håller på. Vi ÄLSKAR det..

• Anonym
    jetsettermom skrev 2011-05-31 16:25:45 följande:
    Nej, vad jobbigt!
    Min kille var så ett tag, precis i början av graviditeten när jag var sugen precis heeeela tiden, jag menar 2ggr/dagen veckor efter veckor, och då ville inte han.
    Men nu är jag 6 månader, är sugen, men min kille är ÄNNU mer sugen. Han älskar mig gravid, och vill inget annat än ha sex med mig!!

Det är väldigt speciellt att ha sex när man är gravid. Det skapar en sådan gemenskap, när han liksom håller om magen när vi håller på. Vi ÄLSKAR det..
    Nu är det inte så att han inte VILL, utan för att han jobbar väldigt knepigt och vi har flera barn - när han är vaken så är dom vakna, sover dom så jobbar han. Väldigt svårt att få till det. Han tycker att jag är jättesexig som gravid har han sagt. Till och från är jag omättlig, skulle kunna knulla hela dagen men ändå känna mig kåt!
  • Anonym

TS. Jag är likadan så du är inte onormal på nåt viss jag har vart såhär alla gånger jag har varit gravid.

• Ridmi
    HäxanSurtant skrev 2011-05-29 23:27:10 följande:
    TS jag vet precis hur du menar, jag var också sån, köpte min första dildo som höggravid, för jag höll på att bli galen när jag och killen flyttade isär.. gahhhhh... Nej hemsk tid när man är så där tycker jag....

Fast jag är inte ett dugg bättre nu, men nu är ju iaf inte hormonerna och spökar längre, utan bara mitt vanliga jag.
    tjejer skyller på hormoner, vad ska vi killar skylla på som alltid har hormoner? Jävlig kåt i hela mitt liv, de ni tjejer
  • din

Hej
    Jag förstår dig,och dina känlor och behov.
    Om det är något som jag kan göra,så inboxa gärna.

• Anonym
    Ridmi skrev 2011-06-02 01:25:16 följande:
    tjejer skyller på hormoner, vad ska vi killar skylla på som alltid har hormoner? Jävlig kåt i hela mitt liv, de ni tjejer
    Jag med! Men det går INTE att jämföra med hur det känns när man är gravid. Känn på den du.
  • din

Jag vill också sex nu,är det nån här,som finns i GBG,som vill ha samma sak?

• Anonym

Känns ju helt sjukt att snegla på grannkarln som är väldigt lång och manlig.. och önska att han tryckte upp mig mot väggen för en snabbis i hemlighet. Oh well..

Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!