• Anonym

gaah, knulla mig!!!!!!!!!!

Är höggravid och så förbannat jävla kåt hela tiden! Min kille jobbar konstiga tider men visst, vi har sex men kanske 2 gånger i veckan. Jag går här hemma och tänker på kukar hela dagarna. Jag hade behövt 1-2 älskare som höll mig nöjd dom dagarna som min kille inte orkar ha sex, haha.. Det blir så att jag faktiskt tänker på andra väldigt ofta även om jag inte skulle vara otrogen i verkligheten. Men det känns ändå taskigt.

Nån mer som känner såhär?

• Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!
  • Anonym (ointresserad)
    Tom Araya skrev 2011-05-25 20:44:02 följande:
    Förstår ditt problem men hittar ingen bättre lösning.
    I relation till att vara man, kåt och singel är det dock relativt lindrigt. För oss män finns inte lika bra hjälpmedel och de är väl inte lika accepterade som de för kvinnor. Jag skulle i alla fall aldrig skaffa en lösmutta.

Skaffa en löskuk med sugpropp du kan rida hårt. Solig
    Varför inte en lösmutta? Beställ en på nätet bara! Eller varför inte en Real Doll? Något dyrt men det är det nog värt! Om du inte vet vad real doll är så googla, de är rätt fina haha
  • Tom Araya
    Anonym (ointresserad) skrev 2011-05-25 20:46:53 följande:
    Varför inte en lösmutta? Beställ en på nätet bara! Eller varför inte en Real Doll? Något dyrt men det är det nog värt! Om du inte vet vad real doll är så googla, de är rätt fina haha
    Jag tror jag vet vad du menar med "Real doll", såg ett tv-program om det.
    Dyra och inget för mig. Både dockor och lösmuttor är det pervo-varning på i mina ögon.
    Får fortsätta dejta Lena Handén tills jag ramlar på en tjej med ömsesidig attraktion.
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2011-05-25 20:44:02 följande:
    Förstår ditt problem men hittar ingen bättre lösning.
    I relation till att vara man, kåt och singel är det dock relativt lindrigt. För oss män finns inte lika bra hjälpmedel och de är väl inte lika accepterade som de för kvinnor. Jag skulle i alla fall aldrig skaffa en lösmutta.

Skaffa en löskuk med sugpropp du kan rida hårt. Solig
    Jag hade lätt skaffat en Fleshlight om jag var kille.

Jag har faktiskt en sån kuk som du föreslog, haha. Men den jävla kuken känns helt spetsig och är så jävla smal. *aldrig nöjd*
  • Anonym
    Anonym (ointresserad) skrev 2011-05-25 20:42:42 följande:
    Vecka 22 nu, men jag hoppas det är som du säger... Haha
    Får hålla tummarna på att hormonerna strömmar till. Hade gärna skänkt lite till dig om det hade gått, haha. Jag är fan trött på att vara kåt JÄMT! 20 sek efter sex, kåt igen! Skrikandes
  • Anonym

Jag har svårt att bli tillfredsställd ensam, även med leksaker. Vill ha hårda manshänder överallt, som håller i mig. Vill bli tagen hårt och bestämt. Det är liksom DET som jag är kåt efter, mer än "kuk". Fan.. leksaker kan inte göra sånt.. Drömmer

• Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 20:53:53 följande:
    Jag hade lätt skaffat en Fleshlight om jag var kille.

Jag har faktiskt en sån kuk som du föreslog, haha. Men den jävla kuken känns helt spetsig och är så jävla smal. *aldrig nöjd*
    Haha...du har en skön inställning! Solig
    Det hjälper dock inte mig....ingen lösmutta här inte.

Men försjuttsingen, det finns ju miljoner av olika dildos och stavar, nog borde du hitta en i bättre form och storlek.
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2011-05-25 20:59:07 följande:
    Haha...du har en skön inställning! Solig
    Det hjälper dock inte mig....ingen lösmutta här inte.

Men försjuttsingen, det finns ju miljoner av olika dildos och stavar, nog borde du hitta en i bättre form och storlek.
    Ja och dyrt är det. Jag är för kräser antar jag.. vill ha äkta vara.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-05-25 21:01:23 följande:
    Ja och dyrt är det. Jag är för kräser antar jag.. vill ha äkta vara.
    Tycker du att löskukar är dyrt och så föreslår du en docka för många tusen spänn.Obestämd
  • Anonym
    Tom Araya skrev 2011-05-25 21:13:47 följande:
    Tycker du att löskukar är dyrt och så föreslår du en docka för många tusen spänn.Obestämd
    Låter lite roligare med en docka. Det var inte jag som föreslog en docka dock.
Svar på tråden gaah, knulla mig!!!!!!!!!!