• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:36:49 följande:
    Meeen du! Du sa ju! Nu fick du mig att gråta Gråter

">

Men du är ett undantag babe {#emotions_dlg.flower}  jag tror nog att du är en stygg flicka innerst inne

Härlig länk, Gustavsson i toppform!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:33:53 följande:
    Jahapp det vart hamstern igen?! Åh jag sa ju att han skulle leka med DIG! Fick han dig att ljuga nu igen Skrikandes
    Vi var samlade alla tre. I Bosses bilgarage Glad. Fick du inte filmen han skickade på oss alla tre?
    "One night in Hamstern, Bosse och Lucy Stacy; med Hamstern, Bosse och Lucy Stacy" kallade han den. "

Det är kanske den filmen som ni inte kan se? Den som Ts skickar .
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 23:39:37 följande:
    Eftersom hon skrev "min 4månaders" räknar jag med att hon tvättat sin dotter och då ingår det väl även att tvätta den?
    ja men man pillar väl inte där med fingrarna? våtservetter?
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-08 23:38:06 följande:
    Hallå där! Vi är faktiskt ett par stycken som är före!
    Just det TS glöm inte alla andra också! Dom bokade igår!!!
  • Dreams Never Ends
    Tonx skrev 2011-06-08 23:36:29 följande:
    Man ser ju allt även på en bebistjej. Såväl inre som yttre blygdläppar, klitoris och slidöppning.
    Konstigt... dom barn jag bytit blöja på har haft typ ihopklistrade yttre blygsläppar... inte av smuts eller ngt utan man ser lixom inget mer än dom yttre. har jobbat på dagis
  • annawestergren
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:39:07 följande:
    nene, nu har han lovat mig plats nr 36... Drömmer
    Nepp blir nog 39 eller 40 för dig! Det är bokat, TS får börja kika i sin kalender oftare tycker jag!
  • Anonym (Sexy)
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:42:03 följande:
    Just det TS glöm inte alla andra också! Dom bokade igår!!!
    neee, ja vill ju vara nr 36... Skäms
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:38:39 följande:
    Ja, precis! Hela släkten samlade på samma kropp (ansikte?)! Ni kanske blir helt sönderparade. Men akta dig så du inte kommer med i Aftonbladet! :O
    Aaaah NEEEEEEEJ säg det inte högt - det är farligt! Schhhhhhhh! Tänk om den hör dig!
  • HäckHäxan
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:40:27 följande:
    okej men är det inte lite äckligt att stoppa in snoppen i en skrynklig och lång blygdläpps-fitta?
    Jooo jätteäckligt det är därför män är äckliga, för de tycker om att göra sånna där äckliga saker, *URK* Kräks

*ironi*
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Plutteli
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:20:13 följande:
    Nä, precis. Ts kan ju bli helt könsförvirrad och börja måla naglarna...rosa. Nu börjar jag gråta igen. Gråter
    ja fy, vilken mardröm!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?