• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MammasGos

Igår powerwalkade jag 7km med barnvagnen och femåringen cyklade. Bra gjort av honom tyckte jag. Själv hade jag gärna gått ännu längre. I natt vaknade jag av magont. Misstänker blindtarmen och ligger och väntar på att 1177 ska ringa upp... Vilket de gjorde precis nyss. Det blir akuten *svälj*. I gen löpning för mig idag...

• ETSS
    MammasGos skrev 2011-08-06 08:37:11 följande:
    Igår powerwalkade jag 7km med barnvagnen och femåringen cyklade. Bra gjort av honom tyckte jag. Själv hade jag gärna gått ännu längre. I natt vaknade jag av magont. Misstänker blindtarmen och ligger och väntar på att 1177 ska ringa upp... Vilket de gjorde precis nyss. Det blir akuten *svälj*. I gen löpning för mig idag...
    Men oj! Hoppas det går bra {#emotions_dlg.flower}
  • godisgrisen
    MammasGos skrev 2011-08-06 08:37:11 följande:
    men usch, hoppas allt är bra med dig
  • Annika i Gbg

Här är den fina klänningen som jag ska komma i nästa sommar (senast). Åh, tänk så fin jag ska vara på 50-årskalaset! Kyss
    Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • ETSS
    Annika i Gbg skrev 2011-08-06 16:22:22 följande:

Här är den fina klänningen som jag ska komma i nästa sommar (senast). Åh, tänk så fin jag ska vara på 50-årskalaset! Kyss
    Det kommer att gå bra, så snygg klänning Glad
  • Evenstar

Oh vilken snygg!
  • Paradigm

• Johan75
    Mollly skrev 2011-08-06 19:24:03 följande:
    Hur länge bör man ha tränat för att kunna träna några dagar på raken?
    Beror lite på vad du menar. Om du tränar benen ena dagen är det ju inga problem att träna överkroppen dagen efter - oavsett hur otränad/tränad du är. Pratar vi styrketräning är det knappast heller positivt att träna samma muskler två dagar i rad även om du är vältränad. Konditionsmässigt är det dock helt ok att köra flera dagar i rad och då gäller väl det som alltid gäller - så länge det inte gör ont eller känns dåligt så är det bra.
    Behold, i come as a thief.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!