• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • ETSS

Mina chips är nyinköpta och oöppnade Glad Nu ska jag kicka lös på dem och några avsnitt av Dexter på DVD´n Glad

• Paradigm

Dagens träningspass bestod av 5 km löpning - 25 minuter, 25 minuters fettförbränning + styrketräning. Snart blir det en myskväll ute på verandan.

• Paradigm

Ser att ni pratar om chips här. Är själv ingen chipsälskare, men däremot älskar jag chips med dipp. Fruktansvärt gott! I och med att det är fredags vankas det även onyttigheter här i form av macadamia nötter med ostsmak. Glad

• Paradigm
    Evenstar skrev 2011-08-05 20:18:00 följande:
    Jag hoppas verkligen att chipsen i skafferiet har blivit mjuka och jäkliga så jag inte vill äta dem. ;)
  • Jennnyn

Här har det också blivit onyttigheter i form av grillad kotlett och potatisgratäng med en massa grädde i. Till det åt vi tomat, mozarella och rödlökssallad med en god vinegrett. Dessutom blev det grillad sparris, avocadoröra samt tzatziki. Vi firade min brors födelsedag! Eftersom det var födelsedagsfirande slank även lite jordgubbstårta och ett glas rosé ner.

Ingen träning har jag lyckats klämma in idag heller....

I morgon ska jag dock försöka ta mig iväg på morgonen om jag hinner. Har sedan hela morgondagen och kvällen uppbokad.

Vad har ni för er i helgen?

• Evenstar
    Jennnyn skrev 2011-08-06 01:03:56 följande:
    Här har det också blivit onyttigheter i form av grillad kotlett och potatisgratäng med en massa grädde i. Till det åt vi tomat, mozarella och rödlökssallad med en god vinegrett. Dessutom blev det grillad sparris, avocadoröra samt tzatziki. Vi firade min brors födelsedag! Eftersom det var födelsedagsfirande slank även lite jordgubbstårta och ett glas rosé ner.

Ingen träning har jag lyckats klämma in idag heller....

I morgon ska jag dock försöka ta mig iväg på morgonen om jag hinner. Har sedan hela morgondagen och kvällen uppbokad.

Vad har ni för er i helgen?
    Gäsp. Var av dumhet vaken alldeles för sent inatt. Det hjälper inte som ursäkt när det lilla Monstret vill gå upp. Gäsp.
    Idag ska jag göra klart ett kost och träningsschema till en sötnos som vill tappa vikt inför ett bröllop - hennes morot är att komma i en klänning.
    Så nu har jag kokat mig en stor kanna kaffe och ska pula med det har jag tänkt.

Ikväll ska maken iväg och partaja så jag blir ensam med barn och barns kompisar som ska övernatta.
    Tacogratäng med salla blir det till middag.

Jag hade tänkt mig nån stillsam träning ute idag (ajiiiga ben) men regnet öser ner. Så vi får se.

Nu ska jag dricka det där kaffet så jag vaknar till..
  • ETSS

Godmorgon på er. Vad ni äter mycket gott Glad
    Det blir utomhusträning idag, en timmas powerwalking i riktigt snabb takt, bara jag hinner vakna ordentligt, är rädd för att det kommer att ta lite tid Glad

• Tullemi

Jag kutar över till gymmet om en stund. Det blir den sista träningen på 4 dagar. Vi ska åka bort och ha en minisemester, med allt onyttigt som det innebär . Ska försöka begränsa det hela lite *harkel* men det brukar ju gå så där Tungan ute.

Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-06 08:20:01 följande:
    Jag kutar över till gymmet om en stund. Det blir den sista träningen på 4 dagar. Vi ska åka bort och ha en minisemester, med allt onyttigt som det innebär . Ska försöka begränsa det hela lite *harkel* men det brukar ju gå så där Tungan ute.
    Man tar igen det sen, hade själv en liten holiday from reason härom veckan Glad Det kan vara skönt ibland med lite pauser då man vet att man återgår till nyttiga vanor så småningom Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!