• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Mollly

Idag har vi gått nästan hela dagen på Öland djurpark. Riktigt varmt har det varit. Lite små seg i skallen blev man. Men ett pass på gymmet fick det bli. Körde på lite hårdare idag.

Jag har en magövning som jag ska höra på boll. Jag lägger upp benen på bollen och sen ska jag dra den in under kroppen, fast lite snett. Jag har börjat få skit ont i ljumskarna eller där om kring. så skippade den och körde plankan istället 1min*3 fy vad jobbigt det var.

• Mollly
    Evenstar skrev 2011-08-05 19:17:35 följande:
    jag kör plankor/övningar i TRX - jag har till och med ont i huden på revbenen ;)
    Kan tänka mig att det känns ännu mer i TRXSkrattande
  • ETSS

Har gjort bort min träning för dagen. Det blev gymet; armar, överkropp och rygg Nu väntar godis och chips och allsköns onyttigheter Glad

• Gunsan75

Har idag avklarat ett pass på 101km på cykeln. Inte så fort, men jag är så glad att jag klarade det eftersom mitt höger knä har strulat sedan Vättern runt. Hade bara lite känningar idag. GLAD

Nu får cykeln vila några dagar för lite löpträning i stället.

• Evenstar
    ETSS skrev 2011-08-05 19:45:33 följande:
    Har gjort bort min träning för dagen. Det blev gymet; armar, överkropp och rygg Nu väntar godis och chips och allsköns onyttigheter Glad
    Oh vad gott med chips! Jag fullkomligt älskar Dill och gräslökschips Tungan ute
  • ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-05 19:51:46 följande:
    Oh vad gott med chips! Jag fullkomligt älskar Dill och gräslökschips Tungan ute
    Samma här, det är favoriten.. med en god dipp till Glad Här där jag bor är det en festivalhelg, det är fest överallt och grannens subwoofer arbetar hårt. Eftersom jag är nykter, hemma själv och dessutom har varit nyttig tycker jag mig förtjäna lite gott Glad
  • ETSS
    Evenstar skrev 2011-08-05 20:08:01 följande:
    Jag har snart haft två vita veckor. Kanske förtjänar även jag lite chips då ;)
    Helt klart förtjänar du chips Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!