• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • Mamsis

Fick höra häromdagen att minst 30-40 st måste man räkna med att dejta innan man hittar någon. 

• Sööderbönan
    Mamsis skrev 2011-07-15 20:11:46 följande:
    Fick höra häromdagen att minst 30-40 st måste man räkna med att dejta innan man hittar någon. 
    oj så många?! Det är ju ett heltidsjobb bara det Flört
  • Mandarina
    Tror inte man ska haka upp sig på att "hitta någon" utan ha kul under resans gång... och om det sen blir nåt med någon så e det ju jätteskoj!
  • Mandarina
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-15 20:02:17 följande:
    Av ren nyfikenhet måste jag bara fråga hur många av er har en date i helgen?
    Jag dejtar en nu...
  • Mamsis
    singelsthl skrev 2011-07-15 20:12:54 följande:
    oj så många?! Det är ju ett heltidsjobb bara det Flört
    Haha jag vet Så, jag skiter i´t.  Det är så ytterst sällan det dyker upp någon tillräckligt intressant, boende tillräckligt nära för att det ska vara någon idé iaf så
  • Sööderbönan
    Gulletroll skrev 2011-07-15 20:14:15 följande:
    Jag dejtar en nu...
    Och sitter framför datorn samtidigt Flört?
  • Mandarina
    Fast så kan man inte säga. Allt beror ju på hur man är som person och hur väl man känner sig själv och på så sätt vet vad man vill ha och vad man behöver. Sen handlar det om erfarenhet, hur "duktig" på är på att dejta/kan dejtingkulturen.
  • Mamsis
    Gulletroll skrev 2011-07-15 20:17:15 följande:
    Fast så kan man inte säga. Allt beror ju på hur man är som person och hur väl man känner sig själv och på så sätt vet vad man vill ha och vad man behöver. Sen handlar det om erfarenhet, hur "duktig" på är på att dejta/kan dejtingkulturen.
    Absolut, jag är uppenbarligen urusel Alla jag dejtar vill bara ha sex, även fast jag är mycket tydlig med att det är jag inte intresserad av alls. En, som verkligen var seriös, han kändes som att käka middag med brorsan.
  • Mamsis

För att förtydliga, det kändes jättebra i tfn med killen som var seriös, men när vi väl sågs.. Platt fall.

• Sööderbönan
    Mamsis skrev 2011-07-15 20:19:14 följande:
    För att förtydliga, det kändes jättebra i tfn med killen som var seriös, men när vi väl sågs.. Platt fall.
    Man går onekligen på en nitar..Men det får man väl ta antar jag Glad

En kille jag träffade inledde med att säga att han "inte gillar tjejer som pratar för mycket". Oj, vilka krav liksom
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)