Syjunta för gravida!
Jag fick precis tummen ur till att sätta i knappar på de här hängselbyxorna som legat nästan färdiga ett bra tag. Har legat sjuk jääääättelänge, men nu kände jag hur orken gjorde sig påmind för en stund i alla fall 

Jag fick precis tummen ur till att sätta i knappar på de här hängselbyxorna som legat nästan färdiga ett bra tag. Har legat sjuk jääääättelänge, men nu kände jag hur orken gjorde sig påmind för en stund i alla fall 

Älskar att pacman-spökena sneglar på varandra! :D
Blev färdig med en liten dinosaurie-tröja idag, nästa grej blir nog någon sorts mobil samt ett babynest!
Har äntligen fått tillbaka mitt pysselhumör sen jag slutade jobba, så nu hoppas jag att det håller i sig de sista veckorna så man får någonting gjort 

Blev väldigt taggad efter att jag sytt klart bebiströjan och slängde äntligen ihop ett babynest! Har tänkt göra ett jättelänge!
Var inte 100% nöjd med beskrivningarna som jag kunde hitta, så jag fick experimentera lite själv.. Min botten är helt avtagbar om det skulle ske olyckor. Lite trist att sy på en massa tryckknappar, men väl värt besväret att slippa tvätta hela nästet tänkte jag.
Stackars Myra fick agera bebis (åter igen), men hon verkade knappast protestera:

Funderade på om man kanske skulle göra något sådant i mån av tid faktiskt, har lite material kvar ändå.. Dock sover våra katter mest i sängen med oss, och tanken är att bebis ska få sova i sin egen säng. Men man vet ju aldrig hur det slutar när den väl ploppar ut! 
Gud, att bli sjukskriven är verkligen det bästa som har hänt min kreativa sida på väääldigt länge, haha!
Äntligen har jag lust och sug att sy, så förhoppningsvis blir det en del nu innan bebis kommer (om ca 6 veckor).
Slängde precis ihop den här bodyn, ritade av en befintlig body i storkek 56 och tyget är från ett gammalt linne som jag aldrig ens haft på mig. Lika bra att göra något annat av materialet 

Känns som om jag spammar tråden lite, men jag är verkligen inne i en pysselperiod så jag kommer inte att sluta! 
Det här blev i alla fall dagens arbete - en body med tåg och knappar (i mina favoritfärger!)
Tror du menar Prymtång, jag köpte min tokbilligt på ebay (de i svenska butiker var dyra i jämförelse, "Press Snap Fastener Pliers" hette den jag köpte där).