• weasley

Syjunta för gravida!

Senaste bodyn, längtar tills den passar! Storlek 62.

• weasley

Blev lite kompisar till bebisen idag! Ska hänga dem spom en mobil i barnvagnen sen.. För er som tycker sig känna igen dem är det Parasprites från My Little Pony: Friendship is Magic.

• weasley

Här har det minsann blivit lite bebiscosplay! Link från Legend of Zelda - Wind Waker. Vill aldrig att hon ska bära något annat! :D

• weasley
    Yarrow skrev 2013-05-11 20:40:43 följande:
    Var ni på Retrospelsmässan i Göteborg idag eller? :D

Nä, vi har ett spelkonvent som heter Nordsken här i Skellefteå under helgen :)
  • weasley
    Claudia gbg skrev 2013-05-13 15:52:46 följande:
    Vad är det hemsidan heter i England som säljer symaskiner? Min maskin bojkottar mig när det kommer till tvillingnålen. Den hoppar över stygn och trådarna går av... Funderar på en cover...

http://sewingmachines.co.uk/ antar jag att du menar, köpte min overlock där!
  • weasley

Påbörjade ett dregglismaraton till vår kräkbebis, blev fyra igår kväll och lär bli en hög till under helgen så vi klarar oss ett tag :p

• weasley
    Tirja skrev 2013-05-17 23:46:55 följande:
    Vart har du hittat de rosa fläckiga tyget! 
    Så läckert! 

Det är ett återanvänt gammalt linne från Lindex (tror jag det var) så tyvärr går det inte att köpa :/
    Önskar jag hade mängder, hade velat sy kläder till fisungen av det! 
  • weasley
    Diabetikern Jojo skrev 2013-05-20 13:21:55 följande:

Vilken bra modell! Jag har gjort mina liknande men utan att övre tyget är större för jag visste inte hur jan skulle få ihop det! Flört

Det är superbra, hade inte heller någon aning om att bakstycket skulle vara större förän jag hittade det här.. Men det ser jättebra ut, det liksom ligger bra kring halsen då så att ungen inte bara kräks förbi dregglisen och in under den, haha!
  • weasley

Efter mycket om och men, trassel, ilska och till slut en helomvändning på mönstret så blev den klar! Rn liten hattifnattkompis i fickan också som hänger fast i ett band (men går att ta loss om man vill).

Svar på tråden Syjunta för gravida!