Vi som ska göra IVF hösten 2011
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
Lisa 236, då ska jag nog hoppa över att testa för tidigt. Det är ju egentligen rätt onödigt!! Men jag kommer nog bli bra sugen... Lycka till på riktigt testdagen :)
Ja jag förstår vad du menar julia82. jag önskar som sagt att jag väntat men svårt är det
Jag har testdag 7/10 då är det 14 dgr sen insättning. Är jätte sugen på att testa på ons mest för att jag går mig själv på nerverna. Tyvärr har jag molande värk till o från men mest till så hoppas gör jag men är ganska inställd på minus ändå:(
Hoppas på plus för dig med glimra trots allt
Tack Lisa 236 hoppet är ju det sista man ska överge. Får glädja mig åt att min kisse fick två bebisar i morse:))
Vill bara skicka en stor kram och ett extra lycka till till er alla. Heja er som ruvar och lycka till med spray, sprutor, ÄP, ET och FET för er andra.
Må vi fylla tråden med plus!
Kram
TD 10/10 men tjuvtestade negativt 2/10 o grät en skvätt. Väldigt tidigt ja....men vissa har då redan fått ett svagt plus tydligen. För att skingra tankarna va jag barnvakt o tröck i mej godis o cola vilket jag ju inte skulle göra. Lyckats undvika kaffe dock... Glimra: Mysigt med kattungar. Har 2 egna pälsbollar här hemma. Håller tummarna för alla fantastiska ruvare o en extra tå för Julia82 och Belleella som gjorde IVF nästan samtidigt.