Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag kan säga att när jag höll på att ge upp så kom ett mail på HP och blev en dejt.. nu har vi träffats 6 veckor, båda har sagt att vi är kära o vi ska spendera en helg i jul ihop o resa utomlands :).. men det går fort på vissa saker men andra som hans barn o annat är inte ens i närheten o involvera men jag bara njuter just nu o går i rus...så nätdejtning tja det går bra även om jag har varit livrädd i 5 veckor att det ska skita sig för det är för bra för att vara sant o Stholm är stort o finns mycket o välja på liksom..

• bellis79

Ja jag bor i Skåne så det är ju en bit:) men vi träffas så mycket vi kan:)

• bellis79

Ja mitt konto krångla.. jag träffar han sedan innan men han bor tyvärr ej här numera , har flyttat.. vilket jag iof visste men förträngde hahaha..

• bellis79

Ja men det löser sig.. ja jag mailade dig så hoppas du kan:)

• bellis79

Funderar på om man ska börja koppla ihop folk, har rätt många underbara kompisar som är singlar...

• bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 12:44:06 följande:
    Tack
    Dejten ska äga rum imorgon om jag bara skärper till mig lite
    Vad kul!! hoppas det går bra!!
  • bellis79

Jag kan inte klaga på honom jag träffar alls dock bara på mig själv. Denna vecka kan jag träna 1 gg istället för 6 gg visst det är ett I-landsproblem men man vill ju hinna ta hand om sig själv, vara fin o fräsch o i form för den man träffar men jag måste ändå prioritera honom då vi ej ses för ofta. Tror jag behöver ta hand om mina hjärnspöken men tidigare killar o även han jag träffar är noga o skulle aldrig dejta ng som ej var smal o då får jag noija.. o det behöver jag inte.. men är rädd o verka helt tokig o sånt gillar jag ju ej av mina partners.

Kan någon slå mig i huvudet tack!

• bellis79

Vi kan bara träffas varannan vecka så därför vill jag hänga med honom, problemet är väl att han har gått ifrån familjeliv till barn varannan vecka så han har inget eget men försöker tänka på det iaf.  Hade behövt träna idag men så ville han så gärna gå på bio så jag kände att jag fick göra det. Han tycker jag är skitfin o har en sjukt härlig kropp för att vara strax över 30, är väl mer jag som ska inse också att det är så..

• bellis79

Vi har sprungit ihop ett par gg men han har en envis förkylning så går ej nu o han gillar ej o gymma. För mig är det lite egentid o andas o behöver det.. Som tur var är ingen av oss skräpmats människor så har levt på sallad o inga kolhydrater i veckan så känns lite bra iaf:) men kommer väl ist klaga nästa vecka för att jag ej får se honom ist:)

• bellis79

Synd o du har sett framemot det...
    Ja du egen tid är viktigt får se till o träna imorn o lördag när han jobbar:) o leka hemmafru idag:)

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!