Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-03-13 11:58:42 följande:
    Hur skulle man annars tänka, menar du?
    Analysera för mycket o ta ut negativa saker i förskott som jag vet jag kan vara världsbäst på i vissa perioder..
  • bellis79
    Night sky skrev 2012-03-13 11:41:52 följande:
    Det låter bra. Men jag undrade mer vad din magkänsla säger om han och hans beteende/n?
    Oj så svårt, han hade nog inte lagt ner tid o energi på mig om han inte hade varit intresserad med tanke på hur mycket tid han lägger på sitt företag, träning o barn. Att han ändå tar sig tiden .. så får tänka så..
  • bellis79

Igår när jag kom hem från träningen så fick jag ett mess från min dejt där han skrev att han hade haft det grymt trevligt i måndags etc. Jag tacka själv o frågade hur resten av veckan såg ut fram till helgen då hans barn kommer. Det var busy man kan man säga så får ej se honom förrän om han själv vill nästa helg:(
    Lite synd men förstår samtidigt att som jag så har man grejer under veckan o får ändå vara glad att han tog söndagen o måndagen till mig.
    Blev bara rädd att han fått kalla fötter men samtidigt hade han ej messat mig isf.
    Hade bara behövt  något tecken på att han ändå ser att vi ses mer och inte bara som vänner..
    Men självklar trycker jag inte på utan han får höra av sig om han har fullt upp o jag har 4 deadlines på jobb så kommer grotta ner mig i det.
    Har dock valt o pausa mig från HP ett tag, orkar inte med den sidan just nu o allt som har med andra som man haft kontakt med.. vill se vad detta leder till då jag är intresserad som 1000an och vill även fokusera mig på mig nu..

• bellis79
    NatalieH skrev 2012-03-14 11:28:54 följande:
    Det är drygt när det är så mycket annat runt omkring som tar upp massor med tid.
    Jag får tacka nej till flera dejter pga att jag inte har tillgång till barnvakt. Det är såna som inte känns jätte intressanta. Lägger hellre ner min "lediga tid" på nån som känns intressant. 
    Kanske så jag får tänka.. att han ändå lägger ner tid på mig..

Jag hade gärna vart barnvakt men vi bor ju ej i samma stad väl? Kan sakna det, när jag bodde i Sthlm hade jag en familj jag satt barnvakt hos 1gg i veckan..
  • bellis79

Nu får ni inte tycka jag är en konstig prick ( eller så tycker ni det) . Min kompis var lite intresserad på vem jag träffat och var inne på HP och kollade och ringde och sa att han är nog Online.
    Det får han gärna vara men vi messades i torsdags, har ej hörts av sedan dess , jag hörde av mig i lördags o önskade honom en trevlig helg. Han har inte svarat och blev lite sårad att han nu var inne på HP.

Självfallet får han vara det, vi har inte lovat något men jag har nog missbedömt allt, han är nog inte så intresserad även om jag ändå tror att han vill ta det soft och inte tagit något iniativ så får jag inte bra magkänslor. Min tanke är att om han kan hänga där, varför kan han inte då sända ett mess till mig?

Han hade sina barn i helgen så förstår om han inte varit kontaktbar som vi diskuterat här inne tidigare men nu gick luften ur mig och jag ger upp eller så är jag allmänt känslig då min sömn är kass o maten är kass pga allt med jobb o stress nu:(

• bellis79
    Smecker skrev 2012-03-19 13:23:16 följande:
    Du är känslig och läser in för mycket ingenting alls. Chilla lite.
    Du som är så förbannat klok .. hur chillar man, kan man få gå i en skola hos dig? Hade nog behövt det:)
  • bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 13:45:27 följande:
    Typiskt oss tjejer att läsa in alldeles för mycket mellan raderna. Men jag kan nog tycka att man kan knappa iväg ett sms trots att man har sina barn. men killar har ju lite svårt att göra två saker samtidigt... Har du testat att se hur lång tid det tar innan han undrar vart du håller hus om du struntar i att kontakta honom?
    Ja det är la det.. jag vet ju vad jag hade gjort men vi är alla olika, tycker bara häng ej fasiken på HP då..
    Men vi har ju inte kommit någonstans och jag kommer göra så att jag inte kommer kontakta honom nu...
  • bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 14:07:52 följande:
    Meh det är väll klart man undrar hur han hinner det när han inte har tid att svara på SMS... Jag skulle bli irriterad och känna mig dissad iaf.
    Klart han får hänga där, nej vi är ej exclusiva, vi har ju ej ens hånglat.. men just som Vanilla skriver så är det konstigt hur han prioriterar.
    Han får göra som han vill o då jag inte orkar med något krångel då jag haft min ordentliga portion av det nyss så kommer jag inte höra av mig, vill ej vara desperat o för på ...
  • bellis79
    Glädje58 skrev 2012-03-19 15:00:29 följande:
    Bellis, ta det lugnt nu ett tag framöver. Du känner ju själv att du kanske visar mer intresse än vad han gör. Du vet att han är lite försiktig av sig. 

Jag har använt hp som en mejl ibland, det kanske är så för honom också.

Så ge honom lite space, och du ska inte låta honom ta för mycket av dina tankar. Du har säkert mycket annat att göra och tänka på. 
    Tack för dina ord.. ja jag har för mycket just nu så jag ska absolut ge honom space o mig själv lite ro o lugn..
  • bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 15:29:27 följande:
    Racer: Tack!
    Supersnyggt!
  • bellis79

Nu är det egotid o tankar med pump o spinning.. skönt o ha träning o ta ut sig på..

• bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 16:00:24 följande:
    Glädje: Hahaha nää! Det är det som är meningen att killar inte ska fatta Well, det är en rad löshår som ökar på volymen och ger en extra etapp på längden bara
    Men jag förstod haha..
  • bellis79

Ont i hela kroppen idag, sjukt bra träning o är så nöjd..
    Sovit kasst men vaknade och satte på Adele som är min favvo o gick runt o sjöng o fixade mig innan jobb.
    Det förgyllde min dag o ikväll blir det långlöpning.. skönt att man har något som gör mig glad o positiv istället för killar som tar all min kraft o energi helt i onödan..
    Nu ska jag bara fokusera mig på Isabell:)

• bellis79
    Legacy skrev 2012-03-20 10:49:15 följande:
    tycker du är grymt duktig som rör på dig en massa och försöker vara så positiv hela tiden keep  up the good work!

Danke:) är det som håller mig uppe o målet med magrutor till sommaren haha:) fåfäng ja :)
  • bellis79

Gahh söker jobb o gjort det i 2 veckor o fick samtal om 1a intervjun på ett idag shit hade inte räknat med det ju.. trivs på mitt gamla men så fick jag pga arbetsbrist en ny tjänst som jag är tveksam till .. får se vad lönen är dock på det jag sökt nu men oj vad nervös jag blev nu..

• bellis79

Haha Malmö är för lite.. satt o mailade med en på HP, när han berättade vart han arbetade så insåg jag att han och en kille jag träffade några gg är kollegor och bekanta privat.. gahh..

• bellis79
    Racer x skrev 2012-03-21 15:18:37 följande:
    Dags att vidga vyerna lite.

Fick en flört och ett mail från en tjej i Malmö. Tatuerad och hade två hundar av större modell. Tyckte att Infekterade svampar var ett konstigt bandnamn, ja om man översatte det ursprungliga till svenska ..
    Men vill ju kunna cykla till min pojkvän ju:) så Malmö är nice men för litet.. Men min kompis i Gbg visade sig ha gått på dejt med en gammal dejt till mig haha
  • bellis79
    Racer x skrev 2012-03-21 15:51:14 följande:
    Självklart vill hade det varit trevligt.. Men hade det varit rätt så hade iaf jag offrat mig och kört, Malmö är ju inte så långt borta.
    Om man inte har körkort då:) buss går ju iof :)
  • bellis79

Hej alla, vart härifrån några dagar, har haft sjukt mycket på jobb o träning o sen däckat hemma typ efter kvällsjobb o projekt. Men idag tog jag semester o bara sovit , tränat, shoppat o ska ta hand om mig själv.

Ni vet den killen jag fick analyserat här sist som inte tog ng iniativ till ng mer och jag blev tossig på att han inte hörde av sig. Efter vi setts o jag sov där så messade vi någon dag senare.. sen har han inte hört av sig, jag har sänt 1 mail som han inte svarade på för ca 3 veckor sen. han fick nog kalla fötter men anser att fegheten är det värsta att ng man ändå träffat 6-7 gg o låtit sova över, att han bara skiter o säga det o.. men då var han inget för mig för det handlar om respekt och den gentleman jag trodde han var, tar tillbaka det.

Var på dejt i onsdags, en kille jag mailat lite med, men inget för mig, för grå , tyst och alldaglig.. behöver ng som sticker lite ut.

Så nu är det tomt här men jag behöver egentid och på måndag börjar jag min nya tjänst så måste ladda i helgen o har ett lopp jag ska tävla i snart så vet var min fokus är o tja killar nja inte just nu, nöjder mig med mina kk.:)

• bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 18:56:43 följande:
    Låter som ett bra beslut och nu kommer säker Mr right bara för att du skrivit killar inte just nu tack
    :) allt löser sig:) just nu njuter jag av mina shoppingfynd och att garderoben rensas:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!