Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja det  är ju det, han har varit svinförkyld i helgen så han har väl kämpat på, jag kunde ha åkt hem men ville mysa o han ville ha mig där..
    Jag försöker att säga vad jag tycker o tänker men är van o vara själv o ha alla åsikter i huvudet, dock ej på jobb eller nära vänner så det är en anpassning..

• bellis79

Alla stressar inför jul , jag stressar bara på jobb.. Min jul ( bestämt detta själv, har familj o fira med) är att träna, sova , äta godis o se film o bara ta hand om mig själv o en kompis katt. Ska ej träffa han jag ser alls, han är uppbokad med ex, barn o släkt o det gör mig absolut ingenting.. Längtar o bara få vara några dagar o har tom bokat in massage o nagelfix o annat.. det är precis som kommer göra min jul till min perfekta jul..

Frågan som uppkommit i mitt huvud, ska man köpa julklapp till ng som man träffat 3 månader? Jag hade ej tänkt det o vi har ej pratat om det och vet ej riktigt om jag har lust o fråga heller...

Hur hade ni gjort?

• bellis79

Gahh har noll koll på presenter till en kille, skillnad till pappa.. Denna har mycket o mycket dyra grejs o sånt..

• bellis79

Hahaha why not:) o kanske en lagad middag..o ryggklining:)

• bellis79

Eller röd rosett på honom:) eller hmm:)
    Vi ska faktiskt på spa i februari som jag ser framemot o vi ska fira nyår på hotell på annan ort:)

• bellis79

Hade ett långt samtal med min söt igår då han är så inne i sig själv och har så mycket jobbigt runtomkring sig med barn o jobb o det visar sig i de samtal vi har att han är nere o arg o lessen o tar ut på mig så behövde få ur mig att jag nästan drar mig för att prata med honom.
    Kruxet är att han inte vill berätta hur han mår och vad som pågår o jag sa att fine vill du ha det så är det ok, det får jag respektera men du måste förstå att detta påverkar dig o ditt humör o hur du är mot mig.. Han börjar tänka mer jag än oss o det är inte ok från min sida.

Hoppas det löser sig så vi får en bra start på 2012.
    Önskar er alla här inne en god jul och ta hand om er!

• bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-25 17:06:12 följande:
    Jag vill inte vara SÅ rakt på sak då jag är rädd för att pressa honom.

Egentligen känner jag att jag borde strunta i det. Hade han velat ha mer kontakt med mig så hade han ju lämnat en öppning för mig.
    Du behöver inte kanske vara så rak på sak, sänd något mess eller något o fråga om hur hans jul varit, om han fått någon julklapp eller liknande så svarar han så ser du kanske hur tonen är än om du är för rak så det skrämmer lite.. Då ställer du en fråga av ett intresse helt enkelt o så..
    Lycka till!
  • bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-25 17:56:31 följande:
    Ju mer jag tänker på det desto mer känner jag att han inte är intresserad. Så jag kommer skicka ett sms där jag bara skriver att det var kul att kortet kom fram som det skulle och att jag hoppas att hans jul varit bra.
    Allvarligt talat, jag skrev att jag tänker på honom och han gav INGET tillbaka.

Trist men tänk nu på dig själv o vad du mår bra av och att du är värd det allra bästa!
    Jag har haft många funderingar denna vecka om att gå eller vara kvar, finns ibland gränser för vad man tar o inte..
  • bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-25 19:48:36 följande:
    Inte någonting..
    Du är värd det allra bästa glöm ej det o lägg energin på de som är värda det!
  • bellis79

Igår satt vi o pratade o så sa jag något om att en kompis tyckte det var töntigt att jag sa att jag träffar X då vi är ju ett par o tillsammans, vi har träffats i 3 månader.. X:s kommentar , tillsammans nja , vi träffas ju..
    Tror inte han menade att göra mig lessen men oj vad det tog..
    Kanske har olika syn på saken men jag tycker vi är tillsammans efter 3 månader .. men så är han ju ej skild än så kanske det som är grejen..
    Sa inget om att jag blev lessen men vad är skillnaden??

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!