-
Vad skoj! Stort lycka till!!starchild81 skrev 2011-12-07 13:59:13 följande:Idag skall starchild på sin andra dejt ;) med denna mystiska tjej..... ^^ fick ett fint sms förut " jag förstår varför du knappt har varit singel sedan du var 17 " tihi ha en underbar dag alla sötisar och lycka till med era dejter -
Usch o fy funderar på vad jag vill o inte.. igår blev det ng kommentar o han säger att han skämtar men jag blir ju lessen o då framstår jag som bara jobbig..
Idag har han varit bakis då de var på julbord på ng ställe i Sthlm där jag vet att det är fullt ös, han har bara varit kort o bakfull typ i sina mess.. jag vet inte jag som kanske reagerar men jag har hållt mitt löfte att vara go o glad idag.. men jag funderar... ibland är det enklare o vara singel, bara tänka på mig själv o inget tjafs o tänkande..
Får ej träffa honom på 2 veckor så ska hålla låg profil o så får jag se hur han reagerar och agerar..
Är man bakfull är man ej så glad men jag vet inte.... jag är nog rätt trött pga mycket övertid och träning, ligger i hårdfas nu men jag vet inte.. suck.. -
Tack, tror jag behöver lite reda ut själv i min skalle, saknar min pappa nu, kunde prata om allt med honom o han hade fått mig på rätt köl, tyvärr lever han ej längre..
Jag tror o vet nästan att han är nöjd o glad o lycklig.. o jag är nog det men det är lite för mycket jag känner ej är bra.. söta mess hallå vart tog de vägen?
Är det så att vissa killar inte engagerar sig så mycket när de väl har fått sin tjej o tycker att man borde veta att man tycker det de gör..? -
Pratade väldigt länge med min bästa vän igår o fick mycket råd o skratt o vi pratade massa minnen.
Efteråt grät jag lite för jag saknar henne o just då råka han som jag träffar o han undrade vad som hänt o han var nere pga andra saker så oj vilket bra samtal då han trodde jag var lessen för oss etc. Har massa möten idag o ska fokusera mycket på mig o träningen i helgen o bara ta hand om mig själv o hålla mig lite undan..
-
Jag njuter av min ensamma helg, sovit typ 20 timmar hittils, tränat 8 o bara myst i soffan o tagit det lugnt.
Vi har hörts lite men mest på hans initativ o nu har de där mysiga messen kommit, jag har lugnat ner mig, funnit mitt goa jag igen o han har fått en nervarvningshelg också dock med barn o nu ser jag framemot o se honom på onsdag.
Han tyckte dock att jag lät ej så glad när han kunde komma loss 2 dagar tidigare men jag är glad, mer att jag inte vågar hoppas ifall ng händer.
Ni är så goa härinne o tycker fortfarande att många av mina singelvänner borde träffa er:) -
Jag tränar 6 gg i veckan o tävlat i löpning som yngre men hinner ej lika mycket som jag velat så de är 6 gg i veckan börjar krympa lite men det som är kul är att man fått mycket nya vänner genom träningen:)Glädje58 skrev 2011-12-11 13:37:12 följande:Att börja träna är en konst i sig. Börja riktigt mjukt, ha gärna en period på minst en månad där du låter kroppen vänja sig vid att göra lite nya rörelser. Det finns ingen anledning att stressa sig fram med träningsvärk i kroppen.
Jag har själv varit sjuk i någon månad så träningen har helt uteblivit. Känner verkligen att det saknas i mitt liv. Jag ska försöka börja lite mjukt på tisdag. -
Gud jag , det behövde jag.. vart ute o gått o tränat på gym idag och bara tagit det lungt. Nu ska jag jobba lite o så får vi se vad kvällen säger , sängen tror jag.)Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-11 11:19:44 följande:En sån helg behövde du nog. Och mysigt att har har börjat skicka lite söta sms igen
På tal om träning - du borde bli min personliga tränare
Jag är så otränad att min kropp är som typ fluffig spaghetti
Provade att göra lite övningar för mage, armar och ben i fredags. Kan fortfarande knappt röra mig. Det är komiskt men samtidigt - såhär otränad vill jag ju inte vara..
Haha jag lever nog ej som jag lär, sliter mycket på min kropp men vill du ta en långpromenad ng dag så hojta till , ett bra sätt o lära känna varandra! Kanske ng annan som är sugen:) -
Tänkte om det är lite folk här som är sugen o festa till på juldagen så hade det varit kul! Jag sitter själv då o skulle gärna vilja rumla runt lite o lära känna nytt folk!
-
Blir knappt o se min söt denna vecka då han jobbar tokamycket.. o är så stressad så han hör knappt när jag pratar med honom.. när vi pratar tele är det bara jobbsnack.. är lite rädd att det + barn o annat gör att han kommer ej pallra varken sig själv o inte heller något nytt som mig:(
-
Haft en mysig helg med han jag träffar och vi har bara softat och kollat film o ätit mat och sovit och myst, precis vad båda har behövt. Vi har diskuterat allt möjligt och han är sån som skämta mycket, ibland är det sjukt svårt o veta vad som är seriöst och inte och svarar jag då på något han skämtar om , är det jag som känner mig dum.
Sa att han får tänka på det, ändå blir jag rädd, är ju en del av honom hur han är, vill ej att han ska tycka jag är en tråktjej men har mer och göra att det där när det blir too much.
Han tycker jag är en undanglidare som gärna ej pratar så djupt om jobbiga saker men det är så jag skyddar mig lite.. Känns aldrig som vi pratar så mycket djupt ändå, har bara sett honom 3 månader o han gillar ej o prata om sig själv har jag märkt..
Trodde jag skulle få se honom något på jul men han har redan planer, så får bita ihop, men varför är jag så himla rädd hela tiden att han ska säga tack o hej, när jag inte har något konkret , är nog för han har så mycket om och kring sig privat o jobbmässigt men jag blir sån klängapa då , hatar det..
Vet ej men är nog jag som är knäpp för jag tror hela tiden det värsta om allt..
Ville bara få ut detta ur huvudet på mig:)