Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-07 21:03:10 följande:
    Det är inte katthåren utan ett enzym som sitter i mjället de fäller. Räcker inte att dammsuga golven, det måste saneras. Mattor, soffor, gardiner.. allt
    Finns ingen tillstymmelse av katthår i min lgh vi har allergiker i familjen...
  • bellis79

Hej alla !

En uppdatering från en väldigt lessen och nere o trött tjej.
    Idag skulle varit vår 5 månaders dag men ser ej ut o bli mer än vad det varit.
    Detta beror inte på mig utan på hans barn, jobb o annat.. Kan ej gå in på detalj men hans barn har tagit illa sig vid ordentligt och de bor hos mamma 15 mil från honom.
    Han mår sjukt dåligt, han är nere, känner sig värdelös som pappa o misslyckad då det var han som begärde skilsmässan, han har varit väldigt annorlunda och kall mot mig även om vi har umgåtts o sånt men han har inte riktigt varit med när vi har umgåtts. Jag har försökt o försökt o fråga o vara stöttande och vara där men som han säger, han har stängt av allt men vill ej att jag ska göra det, han han ej är i form men ändå säger han att vi ska kämpa.
    Vet inte vad jag ska göra, nu ska han ut o resa o jag får ej se honom på länge trots att det är vår vecka, det i síg gör inget för det visste jag utan tanken att han mår dåligt, vill vara ifred, hör knappt av sig och då bara är nere. Spelar ingen roll hur gullig jag är i telefonen eller mess, får inget tillbaka o jag förstår att allt är skit för honom.
    När han kommer hem ska han vara med sina barn.. Jag förstår det så klart o vet att hans deppighet inte har med oss att göra överhuvudtaget men det går ut över oss o han är inte i något stadie att prata oss o framtid.
    Jag skrev igår att jag finns här, är i hans liv, ska ingenstans och kommer ej heller pressa eller stressa honom men alla säger fly, låt honom få reda ut allt o så kommer han till dig när han är redo o höra av sig.
    Det vet jag är det bästa men gör så ont i hjärtat att han mår dåligt o jag kan inte göra något o bara tanken att nte få träffa honom mer gör ont. Även om han ej sagt hejdå så känns det så.. Vad fasiken ska jag göra?. Försöker tänka att han dumpat mig så jag kan gå vidare men vill ej... o så känner man sig självisk men jag har verkligen ej pressat honom.. bara sagt ifrån när han varit konstig mot mig..  Blev konstigt skrivet men behöver bara få ur mig detta o lite råd o tips..

• bellis79

Jag vill veta om han vill att jag ska vara kvar i hans liv eller inte men orkar inte ta upp det nu när han är nere då jag vet att jag bara får svar att det inte handlar om mig eller oss just nu.. känner mig som en dramaqueen..

• bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-24 13:54:15 följande:
    Söta Bellis, så tråkigt att höra!

Jag vill ge dig samma råd som alla andra gett dig, d.v.s. fly! Men jag vet att det inte är så enkelt. Kanske ska du ändå släppa honom ett tag och låta honom isf höra av sig när han har rett upp allt. Han verkar helt enkelt inte redo för detta. Du ska bli GLAD av honom, inte dras ner.

Stor kram! {#emotions_dlg.flower}
    Tack.. man är glad att man har annat som jobb, vänner, träning o sånt som gör att man inte blir helt tokig.
    Han hörde av sig snabbt förut men allt är om honom så ingen fråga om mig men tror han måste fokusera sig på sitt för att pallra..
    Jag väljer nu att ej höra av mig mer, dagens mess räckte, så får jag se om allt rinner ur sanden, han skiter i mig alt att han börjar undra vart jag tagit vägen.. Jag väljer att ej vakna o somna gråtandes mer..o jag väljer att finnas där ett tag till men vet ej hur länge o väljer att ej prata med honom just nu för det är ej oss detta gäller just nu o då kanske han tar ett fel o förhastat beslut.. dock vet jag inte hur länge jag finns kvar..
  • bellis79

Jag ska iväg o träna 3 timmar o skrika av mig allt även om det blir kroppen som får skrika:)

• bellis79

Gick jättebra igår, stark, hörde ej av mig, jag tränade o drog hem o kollade film o däckade men inte ringde han, första gg sen vi träffades som han inte ringde/messa o sa godnatt, det stack en kniv i mig..

Vaknade o var helt färdig, hade svårt o andas o bara grät o grät o började blöda näsblod, var så länge sen som jag var så nere i någon o visst de sista veckorna var väl varningsignaler men har man frågat för ng vecka sen om vi ska fortfarande ses o han säger ja så får jag lita på det men just nu gör allt så ont o jag kan ej sluta gråta. .Mina kollegor måste tro jag är helt puckad som sitter med röda ögon hela tiden..

Hur fasiken ska jag börja lita på någon igen? Hur ska jag kunna känna mig fin och sexig för ng igen.. Hur ska jag träffa ng igen ? Vill bara lägga mig under ett täcke o få dessa månader ogjorda..

• bellis79
    takida skrev 2012-01-25 08:52:57 följande:
    Per: jag har koll på d, gran canaria skulle d stått!
    Bellis: förstår att du är deppig, men vet du att det får man vara. Tiden läker alla sår, en stor klyscha men sant. Dagen kommer få du vill göra dig fin för någon annan igen, även om det känns långt borta nu. Stor kram!
    Tack.. det känns piss.. vill ringa o messa men är nog ej så bra.. jag vill bara prata med honom..
  • bellis79

Nu är det slut.. pratade förut o han säger sig själv att han inte är den killen jag lärde känna från början, han vet ej vart han har sig själv, han är som en zombie o får ta dagen som den kommer. Han märkte att jag var lessen o jag fråga vill du att jag ska vänta på dig o vill du att jag ska vara kvar i ditt liv o han svarade han vet inte, han har inte hunnit tänka på det och han kan inte ta det beslutet nu.
    Jag sa att kanske vi ska ta en paus ( att jag ska behöva säga det) o han höll med och han skulle ringa när allt har blivit lite klarare hur han o hans ex ska lösa allt o han sa att hade jag vetat att allt skulle bli så här pissigt hade jag aldrig lämnat henne.

En paus för mig är att göra slut o jag går sönder nu..
    En kompis frågade om jag verkligen såg min framtid med honom o det gjorde jag även om de sista veckorna så har jag inte mått bra o då har jag inte gjort det..

• bellis79
    Heidi1 skrev 2012-01-25 12:57:11 följande:
    bellis tråkit att höra. Hoppas att du mår bättre snart. Kram
    Tack.. skippar träning idag är helt färdig o bokat in nageltid och ska bara vara ikväll o shoppa.. även om träningen är bra så stjälper den idag är ej fokuserad.
    Nu  kan jag fortsätta o träna så mycket som jag vill o forstätta satsa på mig o bara mig..
  • bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-25 17:03:44 följande:
    Så himla tråkigt att höra! Men han låter nästan deprimerad och då har han inte riktigt möjlighet att bry sig om någon annan än sig själv.
    Ta tid för dig själv nu, satsa på dig själv. Jag vet att det är så in i hel**** svårt att släppa honom men det är nog dags att försöka göra det. Kanske dyker han upp om några månader när han mår bättre och då får du känna efter vad du vill då.
    Ja jag tror det också även om han inte skulle erkänna det.. Nu har vi ju då paus men enligt min mening så har vi gjort slut. Han har lovat att återkomma när allt löst sig men om det är för det är han o jag då eller om jag har gått vidare eller att han vill leva själv så är det inget jag ens kommer fundera på.

Mina vänner sa men ta det som en paus, nix då går jag o hoppas o tänker o är lessen för varför han ej hör av sig. Han kan göra det imorn, om 3 veckor eller aldrig om han nu vill gå den enkla vägen.
    Jag ser mig som singel men jag kommer säkert bryta ihop igen men just nu för tillfället känns som en stor sten har fallit från mitt hjärta. Hade jag inte sagt ng nu så hade jag suttit igen en kväll o undrat varför han inte kan höra av sig o så som det har varit de sista veckorna vill jag aldrig ha igen med ng.. Han sa tom själv nu att han inte är samma person som jag träffade o det har väldigt rätt i...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!