Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Firade nyår med min dejt eller tja han jag träffar, han vill absolut inte prata känslor o det är skitjobbigt.
    Vet ej om vi är ihop, dejtar, träffas, kanske inte behövs ng märkning men alla söta sms är borta, mer vardagliga saker.. saknar det men vill ej vara bekräftelsekåt eller o kräva det..
    Det konstiga är att jag börjar tänka dumma grejer o fundera om oss de veckor vi ej ses o då vi ses är allt så bra så..
    Även om han har mycket om okring sig så känns det som han börjar ta mitt stöd, mina känslor o sånt för givet.
    Hur kul det är att höra detta , jag säger att jag tycker om dig, svarar han ex det är ju bra det eller jag tycker om att du tycker om mig.. förut svarade han att han tyckte om mig men säger ej det själv först..

Antingen är jag pms känslig eller så är ng fel..

• bellis79
    s07 skrev 2012-01-03 11:31:36 följande:
    Bellis, vad tycker du själv om honom då?
    Jag tycker om honom trots att han är lite svår, vill ej ha honom ur mitt liv heller men just nu har det hänt lite för mycket saker som gör att jag bara vill ha lugn o ro o inga bergodalbanor som är jobbiga..

O just när jag skriver detta så kommer ett mess att han tänker på mig.. jisses säger jag..
  • bellis79
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2012-01-03 11:37:53 följande:
    Vad är det med killar och allt detta... de är inte som oss, det är bara att inse.
    Killen jag dejtar försvinner in i sin lilla egna bubbla när han får mycket/stressigt på jobbet. Och då händer inte mycket gentemot mig. Sen kommer han ur stressen och då kan han höra av sig mycket bara för att det passar honom.
    Jag vet faktiskt inte vad man ska tycka om detta beteende? 
    Nej det är precis så det är + privat för honom just nu.. o så vill man ej vara för på...
    O precis att när det passar honom så... jag vill ha det jämt o lungt o att man slipper sitta o fundera... Tar alldeles för mycket tid o energi som är onödig..
  • bellis79
    Smecker skrev 2012-01-03 12:23:09 följande:
    Jag röstar på The Rules som största bullshit.
    bellis79 skrev 2012-01-03 11:29:40 följande:
    Firade nyår med min dejt eller tja han jag träffar, han vill absolut inte prata känslor o det är skitjobbigt.
    Vet ej om vi är ihop, dejtar, träffas, kanske inte behövs ng märkning men alla söta sms är borta, mer vardagliga saker.. saknar det men vill ej vara bekräftelsekåt eller o kräva det..
    Det konstiga är att jag börjar tänka dumma grejer o fundera om oss de veckor vi ej ses o då vi ses är allt så bra så..
    Även om han har mycket om okring sig så känns det som han börjar ta mitt stöd, mina känslor o sånt för givet.
    Hur kul det är att höra detta , jag säger att jag tycker om dig, svarar han ex det är ju bra det eller jag tycker om att du tycker om mig.. förut svarade han att han tyckte om mig men säger ej det själv först..

Antingen är jag pms känslig eller så är ng fel..
    Vad är det som hindrar att du frågar honom var ni står?
    Smecker skrev 2012-01-03 12:25:37 följande:
    Ger han dig det du behöver eller är han bra att ha tills du hittar något bättre?
    Jag letar inte efter något bättre, tycker väldigt mycket om honom men jag gör aldrig det enkelt för mig o träffa någon som är liksom inte nyseparerad o stressad o allt på en gång.. nej det är ju bara dumt:).. Jag vill att han är min pojkvän absolut.. :)
  • bellis79
    bellis79 skrev 2012-01-03 13:11:42 följande:
    Smecker skrev 2012-01-03 12:25:37 följande:
    Ger han dig det du behöver eller är han bra att ha tills du hittar något bättre?
    Jag letar inte efter något bättre, tycker väldigt mycket om honom men jag gör aldrig det enkelt för mig o träffa någon som är liksom inte nyseparerad o stressad o allt på en gång.. nej det är ju bara dumt:).. Jag vill att han är min pojkvän absolut.. :)
    O jag har försökt fråga men han säger inte så mycket.. skämtar bort det , han gillar ej o prata känslor.. så fort det blir allvarligt så skämtar han ist.. Tror mycket handlar om att han vet vad han vill o tycker o behöver ej säga ng mer om det typ...
  • bellis79

Fick meddelande igår att han jag träffar mår inte så bra nu, är för mycket med barn, jobb o separationen så där har jag svaret på hur han är mot mig, ska ta o backa nu.. vet ej ens om jag vill ut o resa i februari.. jag drar nog öronen åt mig..

Tänkte på igår att om jag skulle falla hårt så har jag vänner o familj som backar upp mig men ej han.

Skulle han göra det så har han ej ng vänner knappt o ingen direkt familj men han har mig..

Gör jag rätt som backar lite? Tror han får komma till mig när han mår bättre om han nu gör det..

• bellis79

Tack för era svar, jag vill bara hem o gråta o lägga mig under ett täcke.. Har hela tiden vart beredd på detta men han har tyckt allt var så bra så.. Jag klarar ej att bli sårad mer o vill bara vara med honom o ha honom

• bellis79

Tack! Gör så jäkla ont nu.. som tur var har jag en helg i vänners sällskap redan planerat så kommer absolut vara med på det o träna också som en idiot.. Fick mess förut om vart jag tog vägen då jag ej svarat, skrev bara att jag är lessen o vi får prata framöver.. orkar inte nu, har viktiga saker på jobb som jag måste sätta prio på i mitt huvud.

• bellis79

Fick svar förut att han var också lessen men bara o kämpa på öhhh vad? Gör du det tänker jag då.. men inte tusan blir det bättre med oss.. jag behöver få köra ett riktigt jobbigt  pass idag o få ur all aggression o bara hålla en telefon tyst..

• bellis79

Pratade igår o han fick en liten chock där jag nämnde att jag funderar på om vi ska lägga ner för detta går ej. Han vill ej det utan erkände att han ej varit sig själv på länge o att jag fått ta smällen för mycket.
    Han trodde jag mer var lessen för att han inte riktigt är på banan o inte att jag funderade på ett steg till.
    Dock så är jag lite tveksam om jag pallrar allt så ska ta en helg off o bara vara med vännerna o hålla låg kontakt med honom, vilket han har förstått så han får också ta o koncentrera sig på sitt i helgen.

Skulle dock bli olycklig utan honom men det finns alltid en gräns för allt..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!