Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-25 20:35:41 följande:
    Jag hade inte heller sett det som en paus. Och jag har aldrig tidigare i mitt liv gått med på  en paus. För mig är det trams! Antingen är man tillsammans eller så är man det inte. Fattar inte vad en paus skulle vara? Att man är lite tillsammans?

Även om du är ledsen så förstår jag att du är lite lättad. Det är tungt att gå runt och undra hela tiden. Det är bättre att veta och ta den smällen. Jag vaxar hellre benen än plockar strå för strå med pincett
    Paus o jag är inte komplatibla... har aldrig gått med på det.. men i hans värld så hade han nog gått med på alla tänkbara enkla vägar..Han kommer ej messa eller ringa förrän allt är utrett vad de ska göra o hur o om de ska leka lycklig familj igen, sorry men blir det så så kommer ingen i den familjen må bra..

Tänk om jag på fredag när jag skulle gå ut vara sugen på lite kravlös uppmärksamhet i sängen, tänk om han hade fått reda på det.. då hade jag varit rökt men samtidigt ska jag sitta hemma o som en lydig docka?
    Mina vänner o han också är så söta som tycker att han hör av sig när allt lagt sig .. när o för att säga vad.. hejdå? Ähh jag vaxar hellre ( gillade din liknelse) så nu har jag bokat in utgång, massage, naglar o annat.. Shoppade loss på stan o planerat 4 pass träning resten av veckan o idag ska jag äta broccoli så det så.. han hatar det!
  • bellis79
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-25 20:12:25 följande:
    En sån fjant är jag Jag drar mig lite för att dejta killar som jobbar väldigt mycket.
    Har av någon anledning alltid hamnat i relationer med välutbildade, målinriktade män som jobbar mycket och jag har tröttnat på det. Tiden för mig har inte riktigt funnits och jag har alltid varit efter jobbet i prioriteringslistan.

Jag FÖRSTÅR de som satsar stenhårt på karriären, men en sån man är nog ingenting för mig
    Hur tusan sänder man post? jag har bara massage o träning på lördag:) ska ut på fredag dock.. lät väldigt trevligt men vill inte tränga mig på o vi har ju ej träffats
  • bellis79

Godmorgon, sovit som en klubbad säl, trodde jag aldrig, första morgonen jag vaknade utan att vara lessen.

Ska köra dubbla träningspass idag så ska iväg på mitt första nu o sen fått ok från chefen att jobba hemifrån, ska bli nice!

Härligt också o få så mycket pepp o stöd härifrån, det uppskattas så tack alla!!

• bellis79

Kommer säkerligen bryta ihop ng dag men inte idag iaf:) tränat , frulle o ska jobba ett par timmar innan gymmet kallar o förbereda lite inför utgång imorn:)

• bellis79

Haha gjorde en väldigt anonym profil på HP, är absolut inte redo o börja träffa ng o vi har ju paus ( haha) men kul o kolla lite, inget kort , ingen presentation o vips 5 mail o flirtar hmm hade jag inte gjort om ng hade så på sin profil.. hur tänker man? massmeil o så svarar ng?

• bellis79
    takida skrev 2012-01-26 10:00:33 följande:
    Härligt bellis! 
    Hoppas du får en kanondag:)
    Tack detsamma!!
  • bellis79

Helt otroligt 5 mail under de timmar jag tränade , på HP, har verkligen ingenting där.. inte  ens när jag hade en profilbild o presentation fick jag så många på 3 timmar. vad ska man tro igentligen.. desperata eller så var jag ej snygg på bild..

• bellis79
    Smecker skrev 2012-01-26 20:26:17 följande:
    Skicka en bild så får du en ärlig bedömning från neutral part
    Hahaha det tycker du... hur bedöms man då? vilka kriterier?
  • bellis79
    Smecker skrev 2012-01-26 20:31:17 följande:
    Enbart professionella. Ljussättning, håruppsättning, make up, vinklar, ansiktsform, ögon, mun, näsa.. det gamla vanliga.
    Då ska du ej få ng av mig har mest festkort även om det är sminkat o klänning o högklackat..
  • bellis79

hmm grannen har sex.. jag o han jag träffade brukar gå o ropa o härma honom... grr minnen bläää

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!