Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

och han berör mig mycket, såpass att jag blir livrädd och träffa han, jag fegade ur när det kom på tal att träffas och sen har han inte nämnt det igen.
Nä.. går bort.. men inga sårade känslor, är som det är bara. (bara förstår inte varför människan skulle prata med mig ALLS när han inte var intresserad)ska ju inte säga så mkt själv egentligen med det där med att prata med flera.. eftersom jag har fyra stycken som mailar mig.. men jag visar varje person full uppmärksamhet när jag skriver eller läser, är liksom inte lite stressad och bara fjantar på.. är ju meningslöst då. Men menade kanske inte att börja prata med fyra på en gång.. blev så förvirrad att jag inte visste hur jag ska göra.
Undrar hur jag ska göra nu. Bara sonika vänta med att svara tre, känns oartigt. Fast å andra sidan så sållar en del av dom ut sig snabbare än kvickt. En snubbe jag stötte på var riktigt otäck faktiskt.. Creepy varning. Från supercharmig till kontrollerande på EN timme!! Uj... han är bortplockad.
Nä... ärligt så börjar jag känna att jag tror att jag skippar det här ett tag. Är för krångligt. Är inte en sån där "anpassningsbar" tjej heller, så känns mest jobbigt ikväll. OM det inte var för vissa *hrm*
behov, och det faktum att jag inte fixar att stänga av känslorna och bara skaffa en kk.. (för nej, det gör jag inte)
Äh. Håller en tumme för dom skulle ha dejt.
Vore kul med update!