Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-28 23:02:29 följande:
    Tycker ni skriver för dåligt idagFlört
    Har du lite tråkigt idag?

Jag är trött men ids inte gå och lägga mig..suck!  
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-28 23:14:26 följande:
    Ja idag har jag allt lite tråkigt. 
    Bra att du inte orkar gå och lägga dig för du kan du underhålla migSkrattande
    Vad vill du jag ska göra då? Dansa en lite dans för dig eller sjunga en liten sång kanske? Detta erbjuder jag bara för att jag är så sjukt trött och inte kan tänka klart haha
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-07-28 23:16:15 följande:
    Så nu är det dags att nana kudde. Klockan ringer halv fem. Åka/köra bli i 85 mil. Vi kom hem i fredags eftermiddag. Varit intensiv vecka men hel mysig Snart flyttar vi också. Ska bli skönt när man har kommit iordning efter flytten. Bäst är nog att man slipper sovan i vardagsrummet och den öppna spisen i lägenheten.

Hoppas att ni alla har det bra!

Kram
    Så härligt ni verkar ha det Heidi. Så kul för er! Och flytta vad spännande!
    Kram
  • Night sky
    takida skrev 2012-07-28 23:22:25 följande:
    Haha, båda funkar så välj självFlört
    Haha gör som Racer X säger i stället. Blir nog bättre underhållning skulle jag tro!
  • Night sky

Jag har ju också lite av dessa problem. Är ju tvungen att bara maila/smsa osv nu utan att kunna träffas i ett antal veckor. Ett antal veckor som är alldeles för mycket veckor egentligen. Jag brukar försöka att träffas så fort som möjligt så att inga konstiga känslor ska dyka upp som förvillar. 

Och jag har tidigare råkat ut för precis samma som att nån börjar bedyra sina känslor och då innan man ens träffats.

Men nu har jag hållit nivån låg och vi båda är på samma nivå. Nyfikna på varandra, men vi har diskuterat det här med att vi inte alls kanske kommer att "klicka" då vi väl träffas.
    Vilket känns väldigt skönt. 

• Night sky

När jag började nätdejta hade inte jag heller nån bild eller profiltext. Det utvecklades lite vart efter. Ville se vad det var för nåt utan att utelämna mig.
    Men de som fortsätter utan bild är nog många gånger personer som är där för att titta lite och eventuellt också redan har ett förhållande.  

• Night sky
    takida skrev 2012-07-29 11:50:47 följande:
    Jag har fan inget tålamod, och nu tjatar jag om min dejt igen. Killen ville ha tid att tänka ju och skulle höra av sig. Nu har det gått en vecka är det då helt fel att skicka ett sms och bara fråga hur han mår? Eller är det för tidigt?
    Svårt att råda. Jag hade nog låtit det vara och låtit honom höra av sig om och när han är redo.
  • Night sky

Flax: Klart du ska gå på dejten. Vad har du som sagt att förlora?

Takida: Tråkigt! {#emotions_dlg.flower} 

Colan: Keep up the good work! Men hur går det med han du inte vet vad han vill?? 

• Night sky
    Smecker skrev 2012-07-30 10:15:00 följande:
    Well spoken.
    visma1 skrev 2012-07-30 10:12:16 följande:
    Nej, men nu handlade det om en man. Skulle en tjej gjort samma sak skulle jag skrivit att det inte var en kvinna för dig.
    Haha Smecker nu gör du mig besviken. Menar du på fullaste allvar att du inte fattade detta!? Eller var du bara tvungen att som allt som oftast bara påpeka saker bara för att?
  • Night sky
    Smecker skrev 2012-07-30 10:35:15 följande:
    Var ser du påpekandet? Jag ser en fråga.
    Men du vet vad du gör och du gör det HELA tiden.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!