• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

gerd123 skrev 2012-09-16 11:27:35 följande:
    Oj vad handlar denna tråd om? Nätdejting? Jag har dejtat två HP-killar och behöver nu minst ett par månader att hämta mig från chocken Hur kan man som kille (gubbe) när man träffar en ny kvinna som är positiv och glad sitta och älta "hon som svek" "jag gjorde allt för henne" "Ingenting dög" gääääääääsp. Själv sa jag inte ens vad jag hette och ingen av de två undrade heller utan jag fick fortsätta vara min påhittade HP-signatur. Och med facit i hand så var det ju bra. Karlar......vilka idioter
    Haha jag har alltid tagit reda på namnet innan träff, kan inte dejta någon med ett fult namn

Och det där ältande om ex har jag också varit med om på en spontanfika jag tog i våras med en kille jag visserligen knappt mailat med. Avslutade fikat snabbt, jag är ingen terapeut och har inga sådana ambitioner heller.
  • visma1
    gerd123 skrev 2012-09-16 12:23:08 följande:
    Jag skulle dra slutsatsen att det är 100 gånger lättare för killar att hitta rätt. Vi kvinnor har intelligens och fingertoppskänsla och sitter inte och kinkar om våra ex när vi träffar en ny man. Vi är nyfikna och vill lära känna honom! Karlar sitter som stora barn och gnäller och ska ha sympatier för att de varit så korkade att de låtit ett ex hunsa med dem som om de var hundrackor! 
    Oj vilka generaliseringar!
  • visma1

Madida och Nicke: Ni kanske definierar vidrig på olika sätt?

Night sky skrev 2012-09-17 16:26:08 följande:
    Haha jag har en gång också blivit osams med en läkare på vårdcentralen... men va f-n... ge mig den vård jag behöver, jag visste vad jag behövde. 
    Men nä se det skulle han inte gå med på... suck! 
    Min erfarenhet är att läkare inte gillar att man är påläst när man kommer dit.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-09-17 21:37:35 följande:
    Ja?
    Då kan det vara svårt att diskutera saken. Själv förstår jag inte tjusningen med att vilja bli riktigt skrämd av en film, men jag är väl en mes i det fallet.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-09-17 22:40:42 följande:
    Att man definierar saker på olika sätt. Att man har olika smak. Att man inte tycker samma sak om allt... och så vidare.
    Haha givetvis... och att man ska akta sig för att generalisera!
  • visma1
    Heidi1 skrev 2012-09-17 23:42:42 följande:

Haha vår säng är stor nog för mig och sambon. Tror ändå att riktigt skönt sex är skönare.
    Fan var så länge sen jag hade sex nu så då får jag uppskatta de nybäddade lakanen istället.
  • visma1
    MrC skrev 2012-09-18 11:05:19 följande:
    Nu är det iofs jättelänge sedan jag nätdejtade, typ nästan 2 år.
    Men då var det alltid så att man träffade kvinnor med alkoholproblem.

Sant, jag får satsa på krogen istället. :)

Det ska väl stämma från två håll även med en person du träffar på krogen?
  • visma1
    Glädje58 skrev 2012-09-18 11:21:22 följande:
    På krogen är bra att träffa kvinnor med alkoholproblem. För där finns det gott om alkohol om man behöver släcka törsten.
    Det blir inte lika uppenbart i krogmiljö...
  • visma1
    ulfsas skrev 2012-09-19 14:28:30 följande:
    Visma1. Gillar du inte grillad oxfilé med rostade potatishalvor med olivolja och flingsalt samt sallad och en chèvreostsås?
    Glass till efterrätt.

Låter smarrigare än likdelar.
    Jo absolut, det låter gott! Kan ha varit så att jag var ironisk Cool
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!