• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-08-15 23:55:14 följande:
    Ojojoj.. vi ska ses redan i morgon igen!
    Jaså minsann, jag väntar på att inbjudan till bröllopet ska dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst då.
  • visma1
    Racer x skrev 2012-08-16 16:47:20 följande:
    Runt 2 mil idag. Försökte göra en fin rutt på kartan på eniro men det var tamejfan hopplöst
    Antecknar
  • visma1
    Cocacola skrev 2012-08-17 16:23:45 följande:
    Haha, näää! xD

Nix, däremot har jag hört av mig igen. Det där med att sitta och vänta är inte min grej. {#emotions_dlg.djavulsk}

Ibland räcker det med att veta att det blir av. Njut som fan av hånglet! Skrattande
    Sitta och vänta är nog inte mångas grej, är man intresserad av någon är det väl självklart att man vill höras?
  • visma1
    MaDa80 skrev 2012-08-17 18:54:48 följande:
    Hallå folket.
    Har reggat mig på HP nu, hur lång tid tar det innan man får napp?
    Har du inga krav kan du säkert få napp samma dag
  • visma1
    takida skrev 2012-08-18 17:54:11 följande:
    Jag är riktigt nöjd över att jag gjort det och över min tid;) simmade i mål på sisådär 29 minuter. Det var kallt, det var vågigt och blev en hel del kallsupar, men jag fixade det galant!
    Bra gjort! Hur långt simmade du?
  • visma1
    Näckrosen skrev 2012-08-19 22:47:40 följande:
    Jag ska på dejt i morgon! Men för säkerhets skull tar jag en fika hos killkompisen först...
    Killen du är intresserad av men som inte har tid?
  • visma1
    takida skrev 2012-08-20 22:39:17 följande:
    Folk på dejtingsidor har ofta tonvis med olika "krav" på sin blivande. Läste en profil nyss med ett gäng olika krav varav växt upp med en bra relation till sina föräldrar var ett av dem. Jag spyr på alla dessa kravKräks

Tänk om man träffar någon irl som man blir intresserad av inte tusan frågar man väl jaha; och hur var din uppväxt, har du en bra relation till dina föräldrar? Inte d nej? Jamen trevligt att träffas hadehej. 
    Har ni andra massa kravlistor?
    Haha vad lustigt! Ja, jag hade gått bort direkt hör jag.

Jag har haft några "önskemål" och har även träffat killar som uppfyllt dessa. Men det har aldrig klickat så nu skiter jag i allt sådant, det är ju trots allt känslan som räknas. Därmed inte sagt att jag tar vem som helst, mer att det inte finns någon mall för vem som skulle passa mig.
  • visma1
    Heidi1 skrev 2012-08-21 06:31:48 följande:

På kravet eller önskan?
    Båda?
  • visma1
    Madida skrev 2012-08-20 22:41:35 följande:
    Kanske ska skicka med det också?

Jag vil suga dina sötta krop, kan vi mysa någongong 
    Det verkar vara bristande kunskaper i det svenska språket på sajten du hänger på
  • visma1
    Night sky skrev 2012-08-21 16:59:00 följande:
    Tack! 
    Tredje dejten och han kommer hem till mig Drömmer
    Ja, det beror ju på stället...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!