• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-08-25 22:20:43 följande:
    Ja, jag kan inte sticka under stolen med att det känns bra just nu... I morgon kommer ett eldprov, då får vi se vad han går för. Vi ska nämligen till Ikea på en söndag Förvånad Drömmer

Du kommer nog att träffa någon och bli lycklig du med!

Men jag vågar inte riktigt ta ut något i förskott när det gäller mig... jag har lite dålig erfarenhet av att lycka håller för evigt Foten i munnen
    Ojoj ska ni redan börja spana in möbler till en gemensam lägenhet? Tungan ute
  • visma1
    Night sky skrev 2012-08-25 22:40:36 följande:
    Tack för din berättelse, det ger ju hopp!

Haha Visma ohnej! Förvånad
    Nä, nu ska vi inte gå saker i förväg här inte! Jag behöver förvaring för mitt hem och han vill titta på saker för sitt hem... sååå nu tar vi det lilla lugna!

Haha! Upptäckte förra helgen att jag var ganska så ensam om att vara singel på Ikea, men vad fan vi singlar måste väl också handla där eller shoppar alla på nätet?
  • visma1
    takida skrev 2012-08-25 23:04:24 följande:
    Jag tänkte ta mig en singeltripp till ikea nästa vecka, en klar fördel är ju att man slipper tjafsa med någon om vad man ska köpa då man köper precis det man vill haSkrattande
    Jo oftast hör man hur kvinnorna försöker övertyga mannen om att man absolut MÅSTE ha just den prylen hemma. Själv är jag inte så intresserad, köper det jag måste ha typ.
  • visma1
    Night sky skrev 2012-08-25 23:31:08 följande:
    Man måste vara lycklig ensam också, annars mår man inte så bra och då är det nog svårt att träffa någon ...så tror jag iallafall!
    Håller absolut med dig! Är man inte lycklig ensam tar man vem som helst för att slippa vara just ensam.
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-08-29 15:18:59 följande:
    Satan i gatan vad jag är trött! 

Men imorgon är det meningen att jag ska på fikadejt ... Tycker faktiskt att det ska bli spännande... är nog hundra år sen jag gick på dejt sist, exet och jag hoppade över dejtandet!  
    Ja varför ska man dejta?
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-08-29 19:58:16 följande:
    Jag dejtar för jag tycker det är så förbaskat roligt är lite av en översocial person och skulle helst umgås med olika personer 16 timmar om dagen. 
    Tycker att det är tråkigt på kvällarna är man är ensam hemma med dottern, blir så lätt rastlös då  
    Aha, jag träffar ingen halvintressant bara för att få vara social, då träffar jag mycket hellre en kompis.
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-08-29 20:39:21 följande:
    Men man kan ju aldrig veta om personen är heltintressant förrän man har träffat personen ifrågan!
    Jo jag tycker att det säger ganska mycket om en person utifrån hur den uttrycker sig i skrift. Men jag är väl petig, kanske därför jag fortfarande är singel.
  • visma1
    cajsasmamma skrev 2012-08-31 11:44:00 följande:
    Ett tips:
    Packa allt först, sen ut med grejerna och städa sist  
    Städa först verkar inte så smart nej
  • visma1
    lemonina skrev 2012-08-31 20:04:23 följande:
    Fin bild Visma. Glad 
    Tack!
    Night sky skrev 2012-08-31 20:34:01 följande:
    Hej Visma! Hur är läget?

Jo tack! Det verkar gå bra hittills faktiskt... skickar inbox till dig! Fika snart?
    Bara bra tack, fikar gärna!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!