• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-09-01 11:09:06 följande:
    Madida: dina hjärnceller är det nog inget fel på;)
    Det är killen som jag hade wow-dejten med i somras om du kommer ihåg? Tror jag skrivit i andra tråden.
    Jaså han! Vet inte om jag hade vågat känslomässigt, men man måste väl våga för att vinna
  • visma1
    lemonina skrev 2012-09-01 17:23:32 följande:

Ja det måste manGlad Men jag önskar ibland också att jag kunde tänka lite mer rationellt på saker och ting. Nu pratar jag om mig själv. Men känslor går så många gånger före allt och jag kan hoppa in i relationer som jag vet inte kommer sluta bra bara för att jag inte tänker vettigt när jag är kär. Och varför blir man kär i något som är helt fel kan man ju fråga sig hahaFlört
    Jag är inte det minsta rationell när det kommer till känslor, lättare att ge det rådet till någon annan såklart
  • visma1
    takida skrev 2012-09-01 18:19:47 följande:
    Mm, det är han.
    Kör stenhårt på att man måste våga för att vinna, träffar jag honom inte nu så kommer jag ångra mig sen.

Ja absolut, jag hade gjort samma sak. Lycka till!
  • visma1
    Näckrosen skrev 2012-09-03 13:37:56 följande:
    Vanilla: jo, jag var vaken 23.52 och en bra stund till. Men hade mycket trevligare aktiviteter för mig än att hänga på FL
    Du satt och stickade förstås?
  • visma1
    Heidi1 skrev 2012-09-05 09:59:30 följande:
    Idag är jag lite kändis. Är med i metro Göteborg. Första sidan till och med
    Coolt! Får jag ta på dig?
    ulfsas skrev 2012-09-05 10:00:57 följande:
    Jag var gift med en blondin. Så det är en tyst, kort brunett som man skall spana efter ? Oskyldig

Kontraster som gäller alltså?
    Exet blev ihop med en som har nästintill svart hår efter att ha varit tillsammans med mig. Personligheten har jag dock ingen aning om.

• visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-06 09:21:45 följande:
    Det är väl så. Det var lika med tjejen jag träffade för ett tag sedan, hon ville man skulle snärta till henne, vara hårdhänt osv. Jag förstår det inte alltså men visst det är bara att utföra även om jag personligen skulle bli mer irriterad än tycka det tillförde något.
    Fast tänder du inte på det är det väl inte så kul att utföra det heller? Jag tänder inte på mjuksex och gulligull, för mycket sånt skulle göra mig irriterad, nej inte irriterad men avtänd. Tur att vi alla är olika.
  • visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-06 09:13:09 följande:
    Man ska dra i varandras hår!!!
    Absolut!
  • visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-06 20:15:50 följande:
    Ja som sagt alla har vi olika preferenser. Och jag tydligen ett än smalare utbud än övriga; om det inte är något samband med vår livsituation.
    Jag har inte upplevt det som så vanligt att gilla hårdare tag i verkliga livet, här verkar det ju mer vara regel än undantag.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-09-07 09:38:32 följande:
    Jag har samma tråkiga erfarenhet.
    Haha, vi har lyckats dejta mesar verkar det som! No offence JM
  • visma1
    takida skrev 2012-09-07 09:45:32 följande:
    Samma här sällan jag träffat på någon som gillar lite hårdare tag när man väl är igång. Mycket snack och lite verkstad så att säga.
    Varför säga att man gilla hårdare tag om man inte gör det? Ser inte riktigt poängen i det.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!