• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Per19 skrev 2012-09-10 13:08:27 följande:
    Gillar sitt liv med "arbetsfri" inkomst som kretsar runt Stureplan, och ser ner på andra männinskor som får lov att jobba för brödfödan, och som är fula/ser normala ut.

Ett glädjeämne för oss andra som hon ser ner på, är att hon själv kommer att bli gammal och ful vad det lider! 
    Hon är redan ful.
  • visma1
    takida skrev 2012-09-10 16:55:30 följande:
    Nja, det kan ju kännas helt rätt känslomässigt med en person men att det är helt fel tidpunkt i livet. Det har jag varit med om, det slog gnistror om oss och jag var helt såld på killen och han på mig men att ha en seriös relation fanns inte på tapeten. 
    Finns det en fel tidpunkt för kärlek? Om båda är singlar vill säga.
  • visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-10 17:36:30 följande:
    Nicke, du borde nog åka till götet någon gång och inse att Stockholm är faktiskt inte varken vackert eller trevligt i jämförelse, sen är ju liseberg mil bättre än grönan Fast Stockholm har ju Skansen.
    Ja jag kommer aldrig flytta eftersom vi har Skansen här! Brukar se mer folk än djur på det stället i och för sig.
  • visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-10 17:44:10 följande:
    Jag tänkte mer på allsång på Skansen än djurdelen.
    Äsch är väl inget att se.
  • visma1
    takida skrev 2012-09-10 17:09:18 följande:
    Ja det tror jag absolut att det finns oavsett om båda är singlar eller ej. Kan ju vara så att man nyligen kommit ur ett förhållande och inte är redo för ett nytt oavsett hur kär man är. 
    Det där argumentet köper jag inte, man kan ju alltid ändra sig även om man innan tänkt att man inte är redo för något seriöst.
  • visma1
    lemonina skrev 2012-09-10 17:54:55 följande:
    Ja men hur bra kan det vara om man exempelvis kommer ur en tioårig relation med en massa i bagaget att ge sig in i ett nytt förhållande hur kär man än är?
    Kan bero på hur det tioåriga förhållandet slutade, pang boom eller om man sakta men säkert växte ifrån varandra men höll ihop för barnen och tryggheten.
  • visma1
    lemonina skrev 2012-09-10 18:58:00 följande:
    Ja men då är det väl antagligen fel tidpunk för en ny kärlek för den som förhållandet slutade pang bom för, men inte för den som sakta men säkert växte ifrån sin kärlekGlad
    Jag vet inte. Har aldrig haft sådana principer iallafall, händer det så händer det typ
  • visma1
    takida skrev 2012-09-11 22:33:59 följande:
    Men med mössa så slipper man ju tänka på att fixa frillan, bara att dra på sig den så är man klar senSkrattande
    Men sen måste man ju förr eller senare ta av sig mössan... katastrof! Tungan ute
  • visma1
    Racer x skrev 2012-09-12 21:37:33 följande:
    Något sånt, tänkte att det var jäklar vad det var fullt i förrådet med saker man inte ens har rört sen man använde dom senast för så där 20-30 år sen.
    Jag hyrde ett till förråd istället.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!