Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-16 15:37:04 följande:
    bellis, vad härligt att du styr över ditt liv och val själv  Glad  Gör det som känns bra för dig
    Tack , det är så det ska vara och det är så jag mår bra av ! Jag är rätt glad o haft tokiga kollegor idag som fått mig o skratta gör livet gött.. för ng månad sen såg jag ut som en gråtfärdigt lik..
  • bellis79
    Legacy skrev 2012-02-16 16:23:29 följande:
    Hej och välkommen! Jag tycker dock verkligen inte att det är en bra idé att dejta innan ni flyttat isär, i min värld blir det ganska respektlöst gentemot den andra, och även om det är slut och allt så nej, mitt ex började dejta och så innan jag var ute ur huset. Det gjorde jävligt ont trots att det var mit beslut från början om att gå isär. Det hade inget med att könslorna inte var slut eller så utan mer om hur mycket man betydde för den andre.

Och om du nu hittar någon som är intresserad så kan du skrömma bort bra killar som inte vill dejta nån sosm itne ens flyttat isär med sitt ex ännu, så, det är min såikt, men häng här till du är utflugen och se våra galna diskussioner här
    Han jag träffade innan började ju dejta innan hon var utflugen o i efterhand så var det ej så bra och jag hade nog satt stopp för det så ha inte så bråttom för det kommer bara tillbaka senare.. så var det för honom o numera mitt ex.. o jag kommer aldrig dejta ng som ej är ensamboende igen..
  • bellis79
    Madida skrev 2012-02-17 00:33:19 följande:
    Ja, jag har en tendens att dra till mig män som antingen bara vill sätta på mig eller som efter ett tag inser att de inte är färdiga med sitt tidigare liv.
    Och så har vi kategorin som jobbar så förbannat mycket att de inser att jag inte får plats i deras liv
    Oj vad jag känner igen mig där..
  • bellis79

Jag vaknade med huvudvärk o feber.. grr men måste jobba då jag har deadlines.
    Dejten ikväll ska jag gå på om jag så måste bäras dit för han verkar högintressant o vi båda har bokat om hela tiden o ser framemot det.. lite vin så är man väl på banan igen:)

Pratade med en annan per telefon igår och som ville bjuda ut mig på middag.
    Jag har ej behov att träffa någon men jag är en mycket social person så jag tar allt som bara nya vänner.

Mitt fd kk som bor i Kphamn numera hade fått nys via en gemensam vän att jag var singel så han ville åka hit på söndag.. hmm antingen är jag grym in the bed eller så är han desperat som åker den vägen men får tänka det första hahaha..lite närhet är aldrig fel dessutom en som man känt i 2 år som jag gärna myser med..

• bellis79
    NatalieH skrev 2012-02-17 10:12:38 följande:
    Nej Krya på dej!!

Alltid mysigt att få närhet, speciellt när det är nån man känner Självklart det fötr att du är grym som han åker hela vägen, vad annars haha
    Jag var själv och snodde åt mej närhet igår Det var behövligt    

Lycka till på dejten ikväll!     
    Tack!! 
    Jag är lite sprallig vet ej varför eller så har jag för mycket ipren i kroppen haha..
    Men det är så skönt o prata lite med andra killar nu , jag trodde jag skulle tappat hoppet efter sista nedslaget men faktiskt inte.. o vet nu också vad som passar mig och inte.. man lär sig av misstagen.. klyscha men ack så sant..

Visst är det välbehövligt!!
  • bellis79

Nu skulle jag lägga in kort i min presentation äntligen men fasiken hur gör man??? fattar nada..Hjälp!!

• bellis79
    Smecker skrev 2012-02-17 11:55:15 följande:
    Bellis visste inte hur man lägger in en profilbild. Natalie nojar över åldern. Cosan råkade på ett fruntimmer som inte gillar att kyssas. Killar vill bara knulla. Annars same shit, different day.
    Hahaha.. klockrent
  • bellis79
    Legacy skrev 2012-02-17 13:35:50 följande:
    OT???!!! VAR!?!?!
    Ursäkta dagens dummaste fråga men jag har feber.. vad är OT?
  • bellis79
    Legacy skrev 2012-02-17 13:50:49 följande:
    *skickar en alvedon*

det är off topic, alltså det vi gör i 90% av tiden här inne, snackar trams   
    Hahah ok tack.. kunde jag iof räknat ut men skyller på feber o dejt nerverna...
  • bellis79

Godmorgon på er!

Lite status från helgen: var ju på dejt i fredags, blev en 5 timmars dejt med en massa rödvin och mat.
    Vi pratade på , en enkel , pratsam och lugn kille som är helt tväremot mitt ex och precis en sådan snubbe jag behöver i mitt liv.
    Vi har mycket gemensamma intressen och han har barn, varannan vecka men här är allt lugnt och bra och han jobbar en hel del och har träningen som intresse och han gillar kultur.. kan inte begära mer:)
    Men vi hade en trevlig kväll helt enkelt och jag tar allt i min takt och bara njuter just nu.

Igår var vi på bio så vi sågs igen och det var lika trevligt då, han är en gentleman som tom följde mig till dörren då han inte ville att jag skulle gå hem i mörkret i Malmö själv..

Till saken är att vi hade mycket kontakt per mail och telefon i somras men vi såg aldrig då han var tvungen och backa för han kände sig ej på banan efter sin separation ( tack för en som kan erkänna o ta tag i det). Så det kanske är rätt tid nu eller så är det en bra vän jag funnit..

Just nu känner jag inte att jag vill hoppa på honom direkt utan ska lära mig av tidigare misstag att bara softa så får vi se.
    Han har sina barn denna vecka och ev kunde vi ses på  onsdag men han får ta iniativet och återkomma.
    Dock så somnade jag med ett leende på läpparna när man fick ett godnattmess där han skrev " Tack för en grym kväll"..

Har en dejt imorgon men ska skjuta upp den känner jag.. vill se vad detta är, kan inte koncentrera mig på flera samtidigt.. fungerar tyvärr inte för mig..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!