Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-20 11:08:41 följande:
    åh så roligt att höra Bellis!
    Tack så får man bara chilla nu.. jag tänker att det är så här jag är värd o må o ha det..:)
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-20 15:26:16 följande:
    Nu får du allt ställa upp för Glädje Du kan ju inte sätta på pannakakan nu heller
    Tänk HP där har jag funnit det mesta, numera ett par ex, kk, vänner etc.. inte alls samma resultat på övriga saiter som jag gått ur sedan läneg..
    Glädje58 skrev 2012-02-20 15:10:56 följande:
    Grattis bellis79 till en trevlig dejt  Skål

Det låter som en utopi att gå ut med en kvinna två gånger. Känns som det bara blir engångsdejter. Men jag får vara glad för det ändå. Kul att komma ut ibland och träffa nya människor
    Tack!.. vi får la se om det blir en 3dje o det hänger ej på mig kan jag säga.. upp till bevis för denna kille..
    Tror att du är en  helt underbar människa så de vet bara inte vad de missar!
  • bellis79
    Racer x skrev 2012-02-20 15:57:38 följande:
    Jahapp, skrivit till ännu en på HP. Så får man se om det kommer ett svar, eller som vanligt att det bara blir ett besök i profilen och inte mycket mer.
    Lite kul hade det vart med tanke att du bor i Skåne om du hade skrivit till ng av oss här som också bor där:)
  • bellis79
    Racer x skrev 2012-02-20 16:20:46 följande:
    Ja jag har ju förstått att det är några i tråden som bor här nere trots allt
  • bellis79

Godmorgon! Precis landat på jobb efter morgonträning och sitter o läser ikapp mig, det och proteindryck o frulle, tja morgonen kan inte bli bättre. jo + ett godmorgonmess från han i helgen som önskade mig en superdag på jobb..

• bellis79

Han jag var tillsammans med hade 2 barn, han jag träffade i helgen har 2 barn o en annan som jag sköt upp dejten med har också 2 barn.. Jag tänker ej om de har barn eller inte men då jag inte vill ha egna, eller har ej bestämt mig så är det rätt perfa för mig för dessa 3 killar o andra med vill oftast inte ha fler eller inte tänkt så långt o då behöver jag inte ha någon som pressar mig..är ju självklart inte så med alla som har barn innan men hittils iaf.

O på min profil har jag skrivit tydligt att barn för egen del inte säkert är aktuellt så de som vill ha nuuu kan kontakta ng annan..

• bellis79

Hångel är mycket nice!! Blev ju hångelsugen jag med.. tråkigt när man inte har någon o hångla med.. o hade ej tänkt o anfalla någon kollega :)

Messa väldigt kort med han jag träffade i helgen.. ovan med någon som hör av sig så lite men som ändå visar intresse men har förstått att han nog tar det soft o lungt pga tidigare nog rätt jobbiga relation o mamma till hans barn.
    Han hade pratat om att ses idag men har inte hört något o när han sa det så visste jag redan då att när hans barnfria dag kommer så är det rätt skönt o bara vara, träna o kanske umgås med vänner..
    Jag hade iaf ej tackat nej till en dejt med honom idag..

Gick på ett sånt superpass igår på Sats, jag är i bra form men jag darrade 1 timme efter detta pass, tog ut mig rejält o så skönt.. ut med allt som varit i kroppen o huvudet sista tiden..sånt gör så gott i min själ..

• bellis79
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-22 09:51:11 följande:
    Jag har dejt ikväll... Kanske blir det lite hångel, yeay!!!
    Lycka till o hoppas får höra hur det gick!
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-22 14:14:59 följande:
    Är det någon ide att läsa tillbaka i tråden sen måndags eftermiddag?

Själv har jag dejtat en kille i veckan och det känns väldigt bra  
    Härligt!!!
    Jag satt här o tänkte att jag vill se han från i helgen nuuu speciellt när jag vet att han har inga barn i kväll men han har inte hört av sig idag så tja får bli träning ist..
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-23 08:58:27 följande:
    Tack tack !
    Grattis på din dag!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!