Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Dejt imorgon tydligen o då ska vi ut o dricka vin o äta mat.. hjälp.. har ju ej dejtat på 6 månader.. hur gör man?
Dejt imorgon tydligen o då ska vi ut o dricka vin o äta mat.. hjälp.. har ju ej dejtat på 6 månader.. hur gör man?
Ska fira min alla hjärtans dag med 1 intervallpass o sen ett danspass och sen god mat o humortisdag på kanal5, från 21.00 så är det mina favvoserier fram till 23.00.. o så måste man väl välja ng snyggt tills imorn..:)
Ingen dejt imorn, jag måste iväg på annan ort på möten jaja.. förseslog lördag , då har jag en fredag och en lördag.. hmm kan bli en trevligare helg än en stressad mötes Isabell..
Dock så är jag lite tveksam mot han på fredag.. lever lite olika liv och han verkar gilla o dricka en del öl.. ( dansk) men samtidigt jag gillar o träna en hel del.. jaja får se hur han är in real life.. en middag kan jag klara av:)

Blir dejt imorn som jag ser framemot.. Han som verkar skum skippade jag för orkar inte lägga energi på ng som jag redan nu vet är kaos och vill ha bra tankar om dejtandet nu..
Pratar lite löst med andra o tar allt i min takt , är på banan men det är bra dagar o dåliga dagar..
Träning o vänner löser det mesta:)
Såg att de hade speeddating på HP, det hade jag aldrig vågat, har ni testat det ng gång?