Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Dejt imorgon tydligen o då ska vi ut o dricka vin o äta mat.. hjälp.. har ju ej dejtat på 6 månader.. hur gör man?

• bellis79
    Night sky skrev 2012-02-14 11:46:47 följande:
    Åh vad kul! Lycka till!
    Och som Heidi1 säger.. var bara dig själv, mer kan man inte göra!

Jag har fått ett mobilnummer av en kille jag mailat lite med på Hp ett par dagar.. vill att jag ringer efter han har lunchat klart. Han verkar go så jag ska absolut ringa.

Men har precis haft ett lite nedslående samtal med en manlig bekant om hur killar kan vara och tydligen enligt honom är manipulativa svin som snärjer tjejer för att få sex genom att få tjejen att tro att de är intresserade för att sedan när de fått sitt, drar sig ur...
    Säg att det finns andra killar där ute också!!!!!  
    Det finns massa bra killar därute... Han jag träffade innan hade en kompis som bara träffa tjejer o ligga med på HP och jag sa att synd att han ska liksom dra ner alla killar för han är unik om det.. Känner att 90% på HP ändå  är seriösa så tro bara gott nu o ring!!!
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-14 11:27:10 följande:
    vad skoj, hur man gör? man är sig själv Lycka till
    Tack!!  Jag brukar ej vara nervös så kommer nog ej vara det heller, tar det som det kommer.
    Opps hade visst en till i helgen.. haha nu är Bella på G:)
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-14 14:09:21 följande:
    Nä dags att göra lite play-do-deg tillbarnen så dom får dega lite Och jag får en lugn stund
    ´Kan du ej göra till mig med.. skulle hellre leka med det än sitta på kontoret.. Man kan göra många roliga figurer av det:)
  • bellis79
    Night sky skrev 2012-02-14 14:00:44 följande:
    Tackar!

Tackar!

Japp, han lät trevlig och go... så ja... en dejt är inplanerad till ca kl 16 idag. Han jobbar här i närheten, så vi passar på att träffas när han slutar jobba  
    Härligt!!!!
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-14 14:17:34 följande:
    det är bara komma hit och dega med mina barn.

tänkta passa på att ta ett bad
    Tror kanske inte mina figurer är så barnvänliga :)
  • bellis79

Ska fira min alla hjärtans dag med 1 intervallpass o sen ett danspass och sen god mat o humortisdag på kanal5, från 21.00 så är det mina favvoserier fram till 23.00.. o så måste man väl välja ng snyggt tills imorn..:)

• bellis79

Ingen dejt imorn, jag måste iväg på annan ort på möten jaja.. förseslog lördag , då har jag en fredag och en lördag.. hmm kan bli en trevligare helg än en stressad mötes Isabell..

Dock så är jag lite tveksam mot han på fredag.. lever lite olika liv och han verkar gilla o dricka en del öl.. ( dansk) men samtidigt jag gillar o träna en hel del.. jaja får se hur han är in real life.. en middag kan jag klara av:)

• bellis79
    takida skrev 2012-02-14 15:49:10 följande:
    En middag fixar man alltid!Glad
    Exakt och ett nytt ställe jag velat prova så why not:) o blir det av på lördag med honom jag var tvungen att boka av så får jag testa ett nytt ställe igen.. man får se goda saker i allt:)+ att båda verkar rätt nica men väldigt olika:)
  • bellis79

Blir dejt imorn som jag ser framemot.. Han som verkar skum skippade jag för orkar inte lägga energi på ng som jag redan nu vet är kaos och vill ha bra tankar om dejtandet nu..

Pratar lite löst med andra o tar allt i min takt , är på banan men det är bra dagar o dåliga dagar..
    Träning o vänner löser det mesta:)

Såg att de hade speeddating på HP, det hade jag aldrig vågat, har ni testat det ng gång?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!