s07 skrev 2012-03-06 11:07:57 följande:
Bellis- precis så var det för mig. Av och på när det gäller meddelanden o 6 veckor efter att vi träffats första gången kunde det gå flera dagar innan han svarade, jag blev helt tokig för jag hade inte samma coola attityd som du utan var mycket förtjust tidigt.
Nu hörs vi oftare, men han svarar sällan på sms utan direkt fråga eller viktigt påstående. Jag har vant mig. Relationen ska ändå inte grundas på sms o telefon utan genom att ses, tycker jag. Vilket blir lite svårare under barnveckor. Hur gamla är barnen förresten? Tänk på att man saknar sina barn efter att ha varit utan dem en vecka!
Så mitt förslag är fortsätt chilla, och skicka inga fler meddelanden tills han svarar.
Jag har ju inga barn så det är lite svårt kanske för mig o säga att han ska göra si och så men vet att mitt ex längtade väldigt mycket efter sina barn när han inte fick ha dem.
De är 7 och 8 år o han är väldigt så när han har dem att de gör saker o är en närvarande pappa så + från mig.
Men ja jag ska chilla och så.. har jag bestämt mig för det så är jag jäkligt envis haha
Är nog rätt förtjust men då jag vet hur jag har mått på sistonde o är på banan igen så kan ingen få mig ur balans igen..