Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Fick aldrig se min dejt igår, var bokföring för hans del men vi messade en del.
    Nu har han kids 1 vecka o jag har min bästa vän på besök så lite synd att man inte får se honom men så länge man får hålla kontakt via mess och telefon så är jag nöjd.

Avbokat andra dejter så länge, även om vi bara träffats 3 gg så vill jag se vad detta är för något.

O ni sjuklingar och med sjuka barn, krya på er och hoppas helgen blir bra ändå!

Nu är det jobb o sen träning o sen går jag in och kör all in hela helgen med min bästa vän från Gbg:)

• bellis79
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-02 10:33:43 följande:
    Bellis: Vad kul att det ändå känns så pass bra med daten att du vill koncentrera dig på honom. Ha en awesom helg=))
    Tack och detsamma!
    Känner att jag har ingen stress, vart singel 1 månad och har mina mysvänner om jag har behov så jag chillar bara så länge.. vet dock ej om han har kontakt med andra men det struntar jag blankt i.
    Mina kompisar undrar varför vi ej har gjort ng och jag vet inte men har inte varit läge än..
  • bellis79
    s07 skrev 2012-03-02 12:01:43 följande:
    Vad menas med att "ha gjort något" Bellis? Pussar el roa sig i sängen?

Jag tycker personligen att man bör ha pussats efter 3-4 ggr om tycke finns. Annars riskerar det hela bli en vänskapsrelation. Vad tycker ni andra?
    Vi åt middag ute första gg, bio andra gg och 3dje middag ute o sen vin vid hans köksbord.. så har inte varit så myspys i soffan än. Tror vi hade gjort det igår om vi hade fått setts men jag håller med.. blir det inget nästa gg då menar jag pussats så tja.. kan vara så att jag inte visar sånt intresse heller för jag har nog en liten mur då jag inte vill bli sårad nu igen.
    Så han kanske vill ha en vän men samtidigt så känner jag att han är nog rätt försiktig med men händer det inget nästa vecka då jag verkligen hoppas vi kan ses , då kan jag börja tänka..
    Är nog van att killar hoppar på mig så det känns lite konstigt..
  • bellis79
    Smecker skrev 2012-03-02 12:07:48 följande:
    Jag tror hon menar att penis inte penetrerat vagina.
    Du har så rätt så haha..är väl mer concerned att han vill bara vara vän.. men tja.. är det så så går livet vidare..
  • bellis79
    Smecker skrev 2012-03-02 13:44:51 följande:
    Fråga honom nästa gång om han är b
    Smecker skrev 2012-03-02 13:44:51 följande:
    Fråga honom nästa gång om han är bög.
    Ska det o hälsa från dig:)
  • bellis79

Hej på er.. har haft en underbar helg med min bästa vän här i Malmö, festat, ätit gott o shoppat alldeles för mycket  och saknar Gbg har jag märkt faktist eller min vän.
    Sjukt mycket på jobb så jag är helt färdig på kvällarna o försökt träna så mycket jag kan.
    Min dejt hörde av sig i fredags rätt mycket då han också var ute o festade o med gulliga saker men efter det helt dött. Vet ej vad jag har honom alls.
    Jag skrev i söndags att jag gärna hade gärna velat se honom i veckan om han hade tid. inget svar, vet att han har barnen men ett svar kan man skicka om man är intresserad.
    Tror han ser mig som en vän och det är helt ok men jag har inte kraft och energi o lägga på något krångel så lägger honom o killar på hyllan ett tag nu o bara fokuserar mig på mitt jobb o träning o vänner ett tag framåt.

• bellis79
    NatalieH skrev 2012-03-06 10:38:15 följande:
    Tycker du ska se han som en vän tills han bevisar motsatsen!!

Roligt för dej med en hel helg med vännen  
    Absolut men inget mer kontaktande från min sida kan jag säga utan fokus på Isalisa nu:) o lite häng med mysvänner kommer jag ha..
  • bellis79
    s07 skrev 2012-03-06 11:07:57 följande:
    Bellis- precis så var det för mig. Av och på när det gäller meddelanden o 6 veckor efter att vi träffats första gången kunde det gå flera dagar innan han svarade, jag blev helt tokig för jag hade inte samma coola attityd som du utan var mycket förtjust tidigt.

Nu hörs vi oftare, men han svarar sällan på sms utan direkt fråga eller viktigt påstående. Jag har vant mig. Relationen ska ändå inte grundas på sms o telefon utan genom att ses, tycker jag. Vilket blir lite svårare under barnveckor. Hur gamla är barnen förresten? Tänk på att man saknar sina barn efter att ha varit utan dem en vecka!

Så mitt förslag är fortsätt chilla, och skicka inga fler meddelanden tills han svarar.
    Jag har ju inga barn så det är lite svårt kanske för mig o säga att han ska göra si och så men vet att mitt ex längtade väldigt mycket efter sina barn när han inte fick ha dem.
    De är 7 och 8 år o han är väldigt så när han har dem att de gör saker o är en närvarande pappa så + från mig.
    Men ja jag ska chilla och så.. har jag bestämt mig för det så är jag jäkligt envis haha
    Är nog rätt förtjust men då jag vet hur jag har mått på sistonde o är på banan igen så kan ingen få mig ur balans igen..
  • bellis79

Nu var jag kanske lite kall men fick svar tjohho men ett mesigt.. Typ hoppas du får en skön dag i solen, dags för lunch här o jag har barnen tills lördag.. Hmm inget ja eller nej..
    Svarade bara tackdetsamma och lunch här med o vi hörs..
    Orkar inte .. blir bara fel.. så får han la höra av sig om han vill se mig..

Var jag för kall?

• bellis79
    s07 skrev 2012-03-06 12:46:19 följande:
    Bellis- tja, egentligen besvarade han inte frågan. Ja, lite småfegt, han lämnar information bara. Om du vill ses skriv det o fråga. Verkar som om lö el efteråt kan vara något? Eller tänkte du ses med barnen?
    Lite småfegt.. jag har ju redan tagit inativ så han får visa om han är intresserad.. utan att få press från mig.
    Nej gud nej inga barn det är för tidigt ..
    Nu sitter jag o planerar min helg med vänner o hör han av sig går han nog o klämma in men så har jag ng o se framemot..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!