Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 14:47:19 följande:
    Cocacola: Medicinsk microbiologi är mkt intressant Haha har tom tagit extrakurs i det Hur många barn har du? Jag trodde två men nu blir matematiken i mitt huvud hmm 3?!
    Det borde jag ju rimligtvis plugga så småningom, men din lilla smiley gör mig nyfiken på den där extrakursen. När,, var, hur och varför?

Det där men barnantal är ju en definitionsfråga men med kriterierna levande, biologiska och boende hos mig så är det 3. Du har också 3 eller minns jag fel?
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 14:49:04 följande:
    Cocacola: Nix gymmet blev uppskjutet pga tidsbrist av min instruktör (en kompis) så det blir halvmilen i stället
    Lät inte fel det heller!

• Cocacola
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 15:15:04 följande:
    Det är ingen teori, det är fakta.
    Självklart har jag fler...
    Om man har katt innan singellivet men inte som singel då? Dela gärna med dig av fler teorier när du ändå äör i farten...

• Cocacola
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 15:52:51 följande:
    Om man hade katt innan bör man iaf inte skaffa fler djur ifall den drar vidare. 
    Ensamma mammor är hett, jag älskar barn och dom mig.

Ensamma mammor är bättre i sängen är unga kvinnor utan barn. En teori om det är att de bryr sig mer och är bättre på att kommunicera, inte lika ego.

Fler...

I Norrland blir tjejerna tanter när det fyller 25 år, i Stockholm kan man hitta 40-50 åringar som fortfarande är tjejer/flickor/kvinnor. En helt annan stil.
    Teorin om det är att de i Norrland har gett upp, har inte lika kul och mörkret gör sitt också.
    Den? Min förkylningsluddiga hjärna hängde inte riktigt med...

Oskyldig

Tror för övrigt att tanter kan ha rätt kul de med...

Meeer teorier, please!
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-10-08 16:42:42 följande:
    Flygplanet smakade jag inte på. Det var maten som var god.
    Hur vet du då att inte flygplanet var gott? Flört
  • Cocacola
    Michael08 skrev 2012-10-08 16:14:46 följande:
    Träffade en jävligt underbar tjej.. Men tydligen raderade jag inte min dejting sida på mötesplatsen tillräckligt snabbt. så helt plötsligt va jag inget att lita på ... haha. 
    Vad räknades som inte tillräckligt snabbt? Klurigt sånt där för övrigt, men om det faller på en sån sak skulle jag säga att det är kommunikationen det är fel på.
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-10-08 15:45:25 följande:
    Hon var icke singel. Gråter
    Är det nu du behöver ett gäng styrkekramar i sann familjelivsanda?
  • Cocacola
    MrC skrev 2012-10-08 16:20:57 följande:
    Ja det är svårt, men jag tycker att man kan träffas redan efter 3-4 dagar efter första kontakten. Går det längre än 2 månader ger man upp. Självklart ska man hitta en dag/tid som passar båda också.
    Efter 1-3 veckor är alldeles lagom, vad är lagom för er?

Innan man träffas måste man prata i telefon, det är ett måste.
    Vad som är lagom, haha - det har jag ingen aning om. Det kan ju vara så mycket som spelar in.
  • Cocacola
    takida skrev 2012-10-08 17:06:24 följande:
    Jag träffas gärna rätt fort, lite grundinformation är alltid bra att få först men det är ju först när man träffas som man kan bilda sig en mer rättvis uppfattning om personen ifråga. 
    Nja, det är lite både och det där. Självklart kan man inte bilda sig en rättvis bild utan att ha träffat personen i fråga men man kan få veta mycket om hur den tänker som inte alltid framkommer live. Å andra sidan är det väldigt mycket som inte framkommer alls i text men ganska omgående när man ses. Finns fördelar både med att träffas tidigt och med att vänta ett tag.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 16:53:54 följande:
    Cocacola: Haha nää ingen särskild kurs det var en extrakurs om HIV och lite sånt bara. Läste den på högskolan i Skövde Jepp jag har också 3barn Skulle lätt kunna plugga till biomedicinsk analytiker men frågan är om jag skulle klara sitta still när jag väl ska jobba med det hahaha
    Det var ju det där med att ämnen man tycker är intressanta helst ska hänga ihop med den typ av jobb man kan trivas med också. ObestämdGlad

För tillfället är jag mest sugen på någon slags mix av forskning, arbete med patienter och föreläsande. Får väl se vad det blir i slutändan, det är ju några år tills dess. Skrattande

Borde väl finnas fler yrken där du kan ha nytta av samma ämnen? Där u slipper sitta still lika mkt
  • Cocacola

Nej nu har jag bestämt mig, har ett krav på min kravlista (vet dock inte om jag har någon kravlista men skitsamma) Skrattande

Killen ska förstå att ordet hen fyller en funktion

Med tanke på alla diskussioner som pågår kring ordet inser jag att det säger en hel del om folks tankeförmåga. {#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!