Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-10-06 19:06:49 följande:
    En Göteborgare är melodin såklart.Solig
    Såklart! Solig Eller?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-10-06 22:10:07 följande:
    Det är min never ending story dejtObestämd
    Vore synd att säga att det ens går långsamt framåt men ska bli kul att träffa honom ändåGlad
    Betyder det att jag borde ha läst om honom innan alltså? Mitt minne vill inte samarbeta. Hur gick det då?
    takida skrev 2012-10-06 22:12:18 följande:
    1.6 på HP är riktigt bra ju, du kommer fixa allt plugg galant{#emotions_dlg.flower}
    Ja hitta dig en GöteborgareGlad
    Ja, det är bra. Någonting ska väl även jag lyckas med... :P Men jag hade nog en hel del tur också, mina andra är ju inte lika bra. Hoppas du har rätt om pluggandet, kan inte riktigt säga att det känns så nu.

Hittade ju en, men vi får väl se om det blir något mer där eller ej.

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-10-07 14:21:18 följande:
    haha men det är sant. Folk är faktiskt inte så trevliga här alla gånger, inte som i Värmland inte . Där är de lite mer goa som jag hihi. Om du kommer hit så får vi hooka upp, om jag inte flyttat förstås
    Givet! Om jag flyttar dit och du är kvar! Skrattande Men du har nog en poäng där om Örebroarna faktiskt. Skit också, jag behöver ju tjattra med folk!
    lemonina skrev 2012-10-07 14:27:40 följande:
    Men 1.6 är ju jätte bra duktig du är! Jag vågar inte ens säga vad jag fick på mitt när jag gjorde det för ett antal år sedan. Tror nog att det skulle gå bättre nu efter tre år på universitetet. Skulle faktiskt vara kul att testa sig bara för att se hur man utvecklas.

Men ska du läsa på folkhögskola? läser du inte ett program nu?  
    Tack! Gör det igen i vår, de flesta får ju bättre när de gjort provet en gång innan och absolut efter 3års studier på högskola. {#emotions_dlg.flower}

Läser på folkhögskola nu (läste på lärarprogrammet förra året så det kanske är det som fastnat - är nog fortfarande inskriven för den delen).

• Cocacola
    MrC skrev 2012-10-08 01:04:01 följande:
    Hallå, sover ni inte?
    Nää!!! Är det meningen att man ska göra det? FörvånadSkrattande

Sjukor hit och dit sabbade mina planer i den vägen. Kräks Jag håller på att bli dyngförkyld tydligen men hellre det än ungarnas magsjuka.

Någon som har koll förresten, om en unge passerat sina 48h med råge borde det inte börja om igen, eller? Nr 2 insjuknade när första blev friskförklarad.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 10:23:55 följande:
    Cocacola: Det är olika beroende på vilket virus det gäller. Har för mig att Calici inte har särskilt lång immunitetsperiod efter men att Rota har det sen finns det väll ett gäng till magsjukevirus och är man magsjuk med ett virus kan man ju drabbas av ett annat liksom. Haha var länge sedan jag läste microbiologi känner jag Håller tummarna att ni får vara friska!
    Inte lätt att veta då... Men hoppas väl att vi iaf håller oss till en sort. Ingen mer som insjuknat men vi får ju vänta ett bra tag till. Under tiden har jag åkt på en förkylning och de 2 barn som inte har magsjuka har också åkt på det. Lika bra att ta allt på samma gång tydligen.

Turligt nog var det ledigt i tvättstugan så jag har kunnat tvätta allt. Tur att vi flyttade in här också, annars hade jag varit fast i ett torp utan tvättmaskin nu, ingen hit! Dessutom har ungarna fått ett par utrensade böcker idag som de klippt ur bilder ur och en klasskompis var iväg och handlade block och limstift så de har haft fullt upp. Tror det är såhär man ska bo som ensamstående förälder, hoppas verkligen att vi inte smittat någon bara.

Microbiologi lät intressant...
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 10:31:08 följande:
    Idag är det gymspaning som gäller. Själva träningen är sekundär hahaha Ska ta på mig mina snyggaste träningskläder och till och med plattånga min lilla hästsvans hehe. Risken är att jag köper årskort om det är många snygga herrar där
    Plattånga hästsvans innan gymmet låter, eh... Nåja, det kanske kan vara bra om du får syn på någon snygging. Varit dit än, och blev det något årskort? Skrattande
  • Cocacola
    takida skrev 2012-10-08 11:42:22 följande:
    Själv spenderas hela dagen lång på bibblan och här finns det inte en endaste kille värd att titta på två gånger.. Kanske lika bra det så jag får pluggat liteGlad
    Effektivt pluggande är ju nödvändigt emellanåt men bibblan är inte fel ställe att hitta killar på, bra miljö att smidigt kunna ställa en fråga om något för att få igång ett samtal. Tror jag. Oskyldig
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-10-08 12:31:56 följande:
    Jag fick punka på bilen i morse. Bra start på måndagen!
    Börjat en ny tjej på jobbet idag. Riktigt söt. Singel? Vet inte.  
    Träffade en snygg bärgare igår, jag som svurit över att jag behövde ringa en bärgare men det hade helt klart sina fördelar. Tungan ute Men det lät inte som du fick någon vidare start på måndagen, men när är egentligen en punka välkommen...

Du får väl ta reda på det?! Kan ju vara bra att ta reda på lite annat i samma veva också, om ni har något annat gemensamt t.ex.

• Cocacola
    Anonym (HerrKavaj) skrev 2012-10-08 12:35:12 följande:
    Fråga om hon har katt och ev hur gammal den är. Har hon katt är hon troligen singel och har varit det ett tag. Tjejer har en tendens till att skaffa katt om de varit singel för länge, de vill ha sällskap.
    Hahaha, har du fler teorier?
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-10-08 13:04:42 följande:
    Alla här är också upptagna men det är ett mansdominerat yrke. Vi har några brudar men ja, alla upptagna. Försökte få Malin att anställa lite singlar men hon bara garvade åt mig. Skrikandes

Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 13:09:03 följande:
    Just mitt yrke är väldigt blandat med kvinnor och män. Tyvärr har vi inga män i min ålder. De är antingen under 22 eller över 40. Trist Kanske också ska gå och meddela chefen att det vore trevligt med fler singelmän i min ålder. Fast det droppar ju in en och annan AT emellanåt fast de brukar i normala fall vara väldigt torra:-/
    Haha, skönt önskemål "anställ fler singlar av motsatt kön i lämplig ålder"

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!