Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-09-23 20:52:20 följande:
    Cocacola, så du tog steget tillslut. Grattis.
    Japp, så nu är det plugg i ny miljö. Tack!
  • Cocacola
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-24 09:22:57 följande:
    Hur känns det då? Känns det som du gjort rätt val? Eller känns det omänskligt tufft?
    Haha, att du frågar just det just nu... Det känns bra MEN de senaste dagarna har jag bara fått en känsla av att det inte alls är läkare jag vill bli. Håller på att bli knäpp kanske. :P Men det känns ändå absolut som att jag är på rätt ställe. Det mesta funkar som det är tänkt här, sjukt ovant. Är van vid kaos...
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-25 09:52:24 följande:
    Jaha, då var det dags att åka till sjukhuset idag för att ta bort lite hudcancer.

Taskig tajming att bli förkyld nu. Dels inför detta besök men även att jag har en flytt nästa vecka. Ville hålla mig i form så jag kunde bära allt utan att överanstränga mig. 
    Lycka till idag! osis med förkylningen men den kan du ju hinna bli av med innan flytten. Hur känns det inför den då? Lika bra som förut?

{#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola

Läser era kloka reflektioner om yrkesval och visst håller jag med er.

Det viktigaste är ju att hitta något man gillar. Men vad i hela världen är det då? Blir en smula trött på mig själv...

Idéer tack, alla förslag är välkomna så släpp loss nu! Skrattande Vad ska jag jobba med?

• Cocacola

Känner att stressnivån brakat iväg åt fel håll igen och filosoferar över livet och tillvaron. Vet inte om jag blir så myckwet klokare av det dock så jag ska ta itu med lite matte. Men hänger väl här på sidan ett tag till också, fler här nu? Vad pysslar ni andra med? Några dejtuppdateringar?

• Cocacola
    Shades skrev 2012-09-25 16:05:52 följande:
    Flyttpysslar litet. De fick slipa/lackera om parketten igen eftersom de gjort ett så dåligt jobb förra gången så nu har jag fått ta flera steg tillbaka från min tidigare inflyttning :/ Nåja, någon gång kommer jag säkert känna mig färdigflyttad ;)

Vad är det för matte som du tänker ta tag i?
    Hoppas att det blir bra denna gång. Du verkar ta det med ro, tur det. Jag har kikat lite på hus på hemnet idag, lär inte vara aktuellt på många år men det kan ju vara kul att kika lite och bilda sig lite uppfattning om prislägen och sånt. Men jag kommer nog att få leta en hel del innan jag hittar ett jag fastnar för gissar jag. Än så länge vet jag ju inte ens vart det blir så det är egentligen helt meningslöst att kolla nu. :P

Just ikväll är det andragradsekvationer, lite repetition av matte B. Sen är det matte CD som ska klaras av är det tänkt. Eventuellt E också påstår matteläraren men det får vi allt se, behöver inte E och matte är inte mitt bästa ämne.... Samtidigt vore det lite kul just därför.
  • Cocacola

Glädje: Gillar ditt sinne för humor, men i övrigt lät det ju lite blandat... Hoppas det blir bra i slutändan och unna dig lite mer godsaker. Vill du vara hyfsat nyttig så är fruktsallad med vaniljkesella riktigt gott.

Kram

• Cocacola

Allt gick bra till sista talet, nu är jag skitirriterad på att det blev fel och jag inte ser varför det blev fel.. Någon som är på hugget? Please!

x^2 + 3x + 2

Annars ska jag övergå till fysikläxan och försöka att inte svära alltför mycket... Toktrött och har trötta barn så jag borde åka hem men lär försöka hinna med lite av fysiken också så en stund till får det bli. :P

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-25 20:11:38 följande:
    Ärligt talat, vad hade man gjort om man inte hade haft en massa skön musik att lyssna på. Det är så härligt Glad
    haha, musik är väldigt viktigt. Lyssnar för fullt när jag pluggar, kan förklara varför kvarvarande klasskompisar sitter i ett annat rum och pluggar. Eller så kan det ha att göra med 3 tjattrande barn vad vet jag Skrattande Men de satt där innan och jag har haft sälskap med så det är inget problem, skönt att det finns utrymmen så att det räcker till alla. Dessutom kul att det alltid är någon här och pluggar. Iaf har det varit det jämt när jag är här. Galen klass? :P
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-25 20:00:09 följande:
    Hallå vännen Glad

Fruktsallad har jag faktiskt gjort några gånger senaste veckorna. Vaniljkesella är gott det med men jag har inte provat kombinationen. Ska testa det.

kram Solig 
    Halloj!

Vad har du ätit med vaniljkesellan då? Eller förresten, jag borde kanske inte veta, ska ju försöka vara nyttig och jag misstänker starkt att svaret inte är nyttigt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!