Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Har fått mejl från Happy pancake, ett erbjudande från e-darling...

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-27 16:38:21 följande:
    Vad avlägset det känns med HP nu. Känns som en evighet jag var med där 
    Haha, det kändes rätt avlägset här med. Vet inte när jag loggade in sist, men nån månad sen är det nog. Men är ju fortfarande registrerad så därav mejlet utgår jag ifrån...

Är du med på någon sida nu?
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-27 23:28:21 följande:
    Tänka sig. I kväll har jag varit medlem här i två år Skål
    Skål
  • Cocacola
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-29 13:09:10 följande:
    Stockholm är fin en sommardag men jag tycker nog generellt götet är finare.
    Agree
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-29 17:08:52 följande:
    Är och kollar nya lägenheten nu. Härligt med nymålat överallt. Vilken skillnad det blev med vita väggar jämfört med de mörka som var innan. Det ska blir härligt att flytta in på lördag nästa vecka Glad
    Låter riktigt nice! Hoppas det känns lika bra som du tänkt dig när du flyttat in också.

Hur mår du?
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-09-29 13:52:26 följande:
    Wohoo, Så har man fått ett ryck och äntligen beställt en ny telefon. En blå S3a.

Och köpte samtidigt en ssd på Dustins weekend rea.
    Funderar på vad 17 en ssd kan tänkas vara. Gissar på nån datorpryl, eller iaf något tekniskt.

Trevligt med ny telefon, jag har fortfarande inte kommit så långt.

Hur går dejtandet?
  • Cocacola

När varken bilen eller huvudet fungerar får man sova över i skolan med barnen, inte riktigt vad jag hade tänkt. Suck!

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-29 19:43:12 följande:

Det börjar kännas bättre nu även om mycket gick åt skogen den här veckan. Det är inte kul att vara sjuk men nu har jag kommit igång i alla fall med att jobba igen. Tur att jag var ledig en vecka nu när allt brakade ihop. Tur är också att det är ett år eller det dubbla mellan dessa förkylningar.
    Då är det på väg och rätt håll, och med din positiva inställning kan det ju inte bli annat än bra! Solig
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-10-03 08:19:44 följande:
    Bra med en positiv inställning. Ett mejl så är du snart gift. Volvon, villan o vovven väntar runt hörnetSkrattande

Själv har jag Volvo, villa och dotterns kanin hemma...passa er för den. Den väger säkert 2 kg.
    Vad är det för sorts kanin?
  • Cocacola

Livat i tråden fast jag inte skriver! Förvånad Hur ska det gå? Skrattande

Flyttar idag igen. Visserligen först och främst på prov i 1½ vecka men ändå. Kan gå precis hur som helst det här, men får väl hoppas på det bästa. Solig När saker och ting inte funkar så måste man ju testa något annat.

Någon som har dejt på G? Tycke det var ett tag sen jag läste om någon sådan i tråden.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!