Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-09-25 20:21:03 följande:
    Colan, vad ska du göra? derivera?
    pq-formeln. Borde alltså vara lätt men av nån anledning blir det bara fel gah!
  • Cocacola
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-25 20:27:38 följande:
    Ah du ska lösa andragrads ekvationer. ok ett ögonblick jag måste sätta mig vid datorn... orkar inte skriva mer på paddan.
    Ja, gör det! Jag hatar när jag fastnar på grejer...

Tittade lite på fysiken men den pallar jag inte ikväll.
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-25 20:28:37 följande:
    Har nog bara provat den några gånger, som den var rätt upp och ner. Så det var inget farligt Solig
    Det lät ofarligt, och klart godare till fruktsallad...
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-26 13:12:05 följande:
    Jag är tyst för jag äter. Man ska inte prata med mat i munnen.
    Gäller det skrivande också alltså? Förvånad ajaj....

Vad äts?
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-26 16:22:54 följande:
    Nån tråkig findus, kyckling i currysås. Körde lite för länge i mikron bara. Rynkar på näsan
    Var glad att det bara blev lite för länge i mikron. Min lunch råkade hamna alldeles för länge i mikron så det blev ingen lunch.

Hur känns det annars efter gårdagen?
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-27 12:44:28 följande:
    Det här är fjärde dagen som jag är väldigt förkyld. Det gör ont i bröstet när jag hostar. Jag har levt en konstig tillvaro i fyra dagar nu. Jag har växlat mellan att vara vaken och sova minst fem sex gånger per dygn. Har precis ätit frukost t.ex. Men det gör inget för jag är ledig en hel vecka och ska inte börja jobba förrän fredag kväll.

En sak slår mig och det är hur skönt det är att vara frisk. För då går jag till jobbet, motionerar, kan gå ut och in som jag vill. Men nu är jag helt däckad och tvingas leva i ett töcken. Såhär dålig är jag en gång om året, max.
    Krya på dig! {#emotions_dlg.flower} Låter dock som att du inte riktigt är i skick att jobba redan fredag kväll, inte långt kvar...

Ska försöka komma ihåg att kolla på den obligatoriska filmen sen, har inte riktigt tid nu. :P

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-09-27 13:00:07 följande:
    Det är nog bara om jag skulle vara magsjuk som skulle stoppa mig från att jobba.
    Det hoppas jag innerligt att du slipper...
  • Cocacola

Har landat igen och är tillbaka på läkarspåret. Känns bra.

På dejtfronten verkar det lite dystert dock, ovanligt tyst, buhuu... Synd, för jag gillar honom.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!