-
Får hoppas att banken tycker som du.Racer x skrev 2012-12-11 18:37:47 följande:Tralallalla, då kanske man blir bostadsrättsinnehavare. Få se vad banken tycker om det.
-
Haha, hittade ett trevligt hus häromdagen, utgångspris 13.500.000:- som hittat, typ...FjärilVingad73 skrev 2012-12-11 19:40:53 följande:Racer: Låter trevligt, hoppas banken är med på noterna!
Skulle själv vilja köpa nåt i centrum, men det är så jäkla dyrt!
-
Om du trivs och har råd så finns det väl ingen anledning att sälja bara för att?ulfsas skrev 2012-12-11 20:01:33 följande:Själv har jag börjat fundera på en husförsäljning. Vill egentligen inte flytta men det vore nog klokast och mer ekonomiskt. -
Nejmän, sitter ni och tjurar hela högen? Då passar jag in perfekt ikväll då!

För övrigt konstaterar jag att flera av er vill bo hemma hos mig minsann, ni får väl slåss om det lilla huset, jag föredrar ett stort mer plats för ungar då.. men skog och vatten finns det, stor trädgård samt åkrar och hyfsat stor ladugårt. Tada! och massor med renoveringsbehov då men det var ingen som skrev att ni inte ville ha det så...
Dåligt med män dock.. -
Nja, jag är ju inte där så duktig snickare där och snygg trevlig man här?takida skrev 2012-12-11 22:41:52 följande:En snygg man i sexiga snickarkläder hade passat bra hemma hos nu då?
-
Låter trevligt men inte riktigt aktuellt för tillfället, ska göra en slutspurt på detta galna år så att nästa får bra förutsättningar. Har fortfarande en hel del projekt som ska avslutas och det var det jag skulle göra i år. De stjäl för mkt energi.MrC skrev 2012-12-11 23:03:07 följande:Nä, jag skrev inte också. Jag menade istället.
-
Då blir det flytt snart eller?Racer x skrev 2012-12-12 23:36:13 följande:Det tyckte dom, inga probz att låna 400k.
-
Ah! Ska med glädje haka på ert gymbabbel för nu befinner jag mig i samma landsdel som mitt favvogym och imorgon är mitt gymkort upplåst och förblir så över jullovet. Längtar dit!
-
Lemmo: jobbigt med såna där dagar men de dyker ju upp ibland, tur att de flesta träningsdagar är bättre. Tror du att du flyttar från örebro?
Brukar blir crosstrainer och löpband för min del. Går mest på löpbandet men andelen jogging ökar så det går åt rätt håll. Sist slog jag personligt rekord men det var ju på höstlovet så nu kan det gå hur som helst. -
Vanilla ice queen skrev 2012-12-21 19:35:36 följande:Lemmo: Fy, hatar de dagarna när man får håll Så du blev kvar på samma gym iaf?
Här blev det 1,5 timme på gymet idag Men jag var riktigt trött i armarna så det gick lite segt. Börjar se resultat av träningen nu Armar, axlar och mage börjar forma sig liksom Najs!
Colan: Oh då får du också dra igång och ge järnet!!!
1,5 timme lät nice. Det där med att kroppen börjar forma till sig lät inte helt fel det heller. Skulle behöva jobba på att få lite muskler jag med, har hittills lagt fokus på att rensa huvudet och på att bli av med en massa överflödskilon. Har fått bort typ 10 så nu börjar det bli läge att få in lite mer styrka också. Närmsta delmål är att bli normalviktig innan nyår.