• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-06-13 22:04:24 följande:
    Takida,hoppas ditt ex kan tänka på vad som är bäst för erat barn...{#emotions_dlg.flower}
    Ja det hoppas jag med! Eller jag vet ju att han gör så som han tror är bäst för sonen och han är en fantastisk pappa men ibland måste man se saker ur andra perspektiv och våga testa något nytt. 
  • takida
    målar havet blått skrev 2012-06-13 22:47:48 följande:
    Jag fick rest som vanligt.
    Surt men du kanske ska se till att jobbet drar lite extra skatt då istället?
  • takida

Vart tusan är sommaren? Sitter och glor i skateparken och håller på att frysa ihjäl ju!

• takida

V: jag tror det kommer bli såå bra för er tillslut och jag skulle bli bra förvånad om ni endast slutar som vänner.

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 14:07:47 följande:

Javisst ja, jag har fortfarande inte fått sommarschema har endast fått för nästa vecka då jag börgar men ska få hela på måndag. Min chef är sååååå omtyckt av sommarpersonalen just nu

Kan tänka mig att chefen inte ligger högt i kurs nu. Men när du får ditt schema får vi se till att spika ett litet äventyr dåSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 14:15:24 följande:
    Jodå det gamla vanliga. Långa, vältränade, snygga och trevliga (polis, brandmän och tja jag anar ett mönster i vad jag drar på mig för herrar hahaha) men de är ju inte HAN. Hade jag intye haft känslor för honom hade jag inte tackat nej, men så länge det är såhär har jag inte lust.
    Tycker gott du kan skicka någon av de snygga poliserna till mig om du ändå inte är intresseradTungan ute
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-14 18:23:47 följande:
    Takida: polisen ska skickas till madida, men har ett stycke needy brandman
    Jag är inte den som är den, så skicka hit honom baraTungan ute
  • takida
    Midori skrev 2012-06-14 14:56:39 följande:
    Wiii har min väska hemma nu
    Du råkar då ut för det mestaSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!