• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Är det någon som har några roliga midsommarplaner då?

• takida
    Niklas2k skrev 2012-06-14 19:58:42 följande:
    Eh, det var dags långt innan detta.
    Bättre sent eGladn aldrig
  • takida
    lemonina skrev 2012-06-14 20:05:13 följande:
    Nja troligtvis inte. Ska nog bara sitta hemma hos päronen så det blir lugnt. Själv då?
    Midori skrev 2012-06-14 20:06:38 följande:
    Inget alls! Du då?
    Jag vet inte än, är bjuden till flera ställen men vet inte om jag är så sugen direkt. Känner för att träffa lite nytt folk och inte bara hänga med samma gamla par som alltid. 
    Midori: vi kanske ska hänga med varannSkrattande
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-14 20:53:14 följande:
    Trevlig kväll allihop, kul att läsa hur det går för er även om läget är rätt blandat som det verkar. Det ger lite tröst bland allt udda här.

Själv klurar jag mest på om det vore jävligt dumt att inte sälja ändå? Men det här är ju mitt place på jorden lixom, tänkte det tidigare idag när jag gick ute och funderade och såg i samma veva att plommonträdet jag planterade för ett gäng år sen för första gången håller på att få plommon. Orkar inte ta en massa stora beslut nu, så hur vet jag?
    Men om du nu är så osäker på om du vill sälja eller ej kan du då inte bara hyra ut huset ett tag?
  • takida
    Midori skrev 2012-06-14 21:44:59 följande:
    J ringde nyss, påstod att ALLA killar i hela världen ... alla alla alla tänker med kuken.

ALLA.

Som man känner sig själv känner man andra Drömmer

Tack för upplysningen tror mer att det är han som är sån. Och alla på hans jobb är likadana. Bra att veta...

jävla dolt nummer Skrikandes fast underhållande Drömmer         
    Bra att han fortsätter att bete sig som ett svin då lär du inte ta tillbaka honom! Bara att hoppas att han slutar höra av sig snart bara. Så du slipper honom för gott!
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-14 22:09:51 följande:
    När det gäller tidpunkten ekonomisk så vore det bäst nu - kanske inte ur marknadsmässig synpunkt det har jag inte spekulerat så mkt i men snarare i vilken otrolig skillnad det kulle göra, dels att slippa konstnadera har, riken att något går sönder när som helst + att jag skulle ha en buffert under tiden jag pluggar. 

Men va fan, det här är faktiskt mitt place på jorden och har alltid varit. Jag får se till att lösa det helt enkelt. Lätt lär det inte bli men när fan är något det egentligen? Solig      
    Allt går om man bara vill och betyder stället så mycket för dig så ja då ska du kanske behålla det och försöka lösa det ekonomiskt även om det blir tufft. 
  • takida
    ulfsas skrev 2012-06-14 22:02:06 följande:
    Inte alla och inte bara. Jag kanske borde göra det men jag vill ha lite mer än bara det. Inte sugen på vem som helst utan på en speciell tjej. Men man kanske inte skall tänka så långt....
    Klart man ska tänka så långt!
    Gotlänning skrev 2012-06-14 22:05:23 följande:
    Va lugn tjejer, inte alla tänker med ballen, en tid i livet gjorde jag nog det men det växte jag ifrån när jag var en nitton-tjugo.

Sex, tuttar och kroppar blir efter en tid detsamma och man inser att sex när huvudet istället för det andra huvudet får bestämma är... underbart.

Ge inte upp hoppet om oss tjejer, några av oss är faktiskt helt ok. Cool   
    Du behöver inte predika för de redan troende, (eller hur nu talesättet är). Jag är helt övertygad om att inte alla män tänker med kuken. 
  • takida
    Madida skrev 2012-06-15 18:09:15 följande:
    Så nu har ni chansen! Först till kvarn gäller! Vem vill laga mat till mig ikväll?! Solig
    Ernst Hugo drog längsta strået verkar det som..
  • takida
    Cocacola skrev 2012-06-15 10:57:38 följande:
    Ring gyn!

Intressant att pojkarna tror man får träffa samma. Eller har ni andra lyckats få göra det?

Jag har haft samma gynekolog i över 10 år skulle jag tro, en mycket kompetent kvinna så varför byta. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!