• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-06-15 18:56:17 följande:
    Brukar finnas privata alternativ som har avtal med landstinget.
    Ja jag går hos en privat så det stämmer bra det.
  • takida
    Midori skrev 2012-06-15 20:21:41 följande:
    Nej helst inte orkar inte sitta och vänta skitlänge, kan likaväl vara att jag käkat helt fel mat och det är tarmarna, men det gör ont precis som när man inte kissat på alldeles för länge liksom, ömt och satan.
    Men alltså har du ont i äggstockarna och har fått feber så borde du nog kanske kolla upp saken. Bara et litet tips från coachen.
  • takida
    Smecker skrev 2012-06-15 20:23:33 följande:
    Ventrum Läkarpraktik i Bjursås, 023-403 10
    Tur vi har dig!
  • takida
    Midori skrev 2012-06-15 20:51:30 följande:
    Feber, ont i halsen, men det magontet har varit i 2-3 dagar.

när ni skriver om detta med utomkveds och skit alltså jag tror inte jag varit / blivit gravid, hade mens för 2,5 ecka sen typ så det tror jag inte!
    Som sagt du såg vad jag skrev till dig, feber och ont i äggstockarna kan ha ett samband som typ äggstocksinflammation, botas med antibiotika. Jag skulle ha ringt eller besökt gyn om inte i helgen så på måndag om det inte blir bättre. (säger hon som aldrig går till läkaren själv...)
  • takida
    Smecker skrev 2012-06-15 21:54:00 följande:
    Här offrade jag ett halvt kilo nötfärs för att köpa den där jäkla Tom & Jerry-glassen, och jag är fan inte imponerad.. pengarna tillbaks, tack!
    Ja du kan ju alltid försöka med att reklamera glassen för att du inte tyckte om denSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-15 22:31:57 följande:
    Nää Saade så klart!!!!!
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-15 23:36:14 följande:
    Haha ja kan du väl. Råkade förresten gå på en dejt via HP nu efter uppbrottet sa jag det?
    Nu vill vi veta allt om dejtenSkrattande
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-06-16 00:19:18 följande:
    Ja men mat o prata i någon timme och efter det en promenad där jag föreslog henne att köra henne hem.

-Såvida du inte vill ha en kopp kaffe. Sa jag.
    -Ja men det vill jag ju gärna ha. Sa hon

Så enkelt kan det vara Solig    
    Enkelt gillar vi och hångla gillas ännu bättreTungan ute
  • takida
    Cogitationes skrev 2012-06-16 00:23:36 följande:
    Fy fan jag måste börja träna igen, har på typ 4 månader gått upp över 8 kg nu. Jag väger snart 100 kg Skrikandes
    Bara gört!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!