Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Har kontakt med en supertrevligt kille som tänker precis som jag! Då blir man lite rädd att det inte ska vara lika bra när vi väl ses :( nån mer som känner så?? Jag har ju en "lista" efter två längre kraschade förhållande. Saker jag lärt mig med tiden som jag vill ha eller inte vill ha. För mig känns dessa saker viktiga. Denna kille stämmer in på allt hittills vilket stressar mig lite haha konstig? Ja jag vet ;)

• Anonym (ny)

Mia: samtidigt träffade jag mitt ex på nätet o jag blev faktiskt kär i honom innan vi ens setts. Innan allt gick åt Randers var han faktiskt men drömman så det går ju ;)

• Anonym (ny)

JA vi måste tänka att vi är bra personer som har massor att ge. En del yngre killar vill faktiskt ha familj och har inget emot att träffa någon som redan har barn. De flesta jag haft kontakt med säger samma sak "jag är i den åldern så man får räkna med att den man träffar har barn redan" och det känns ju bra

Jag sitter och tar mod till mig att våga gå på dejt med denna person som jag gillar. Han verkar supertrevlig och det känns som en person som jag skulle kunna gilla att gå på dejt med men jag är så jäkla feg Vad tycker ni jag ska börja med för dejt. Är bio en bra idé? sitta nära varandra men behöver inte prata så mkt eller ska man ta den klassiska fikan? Eller en promenad? Eller ska man ses ute på krogen för att lätta upp stämningen lite?! eller blir det fel?

• Anonym (ny)

jag är gift men separerad, får man inte dejta då??

• Anonym (ny)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-03 13:42:24 följande:
    Det avgör du väl själv. Men vad ska du säga till din date då? Och sen beror det på om ni tänker bli ihop igen eller begära skillsmässa.
    vi har begärt skilsmässa men den har inte gått igenom än eftersom vi har barn...
    så jag har talat om för min dejt att jag är gift fortfarande men väntar på att den ska gå igenom.
  • Anonym (ny)

jag tror man ska skita i åldern, däremot är det nog viktigt att kolla att man är på samma våglängd. Om jag t ex är 35 år och den jag pratar med är 20 så kanske vi inte vill samma saker, men är jag 30 och han 45 så kanske vi ändå vill samma saker trots att åldersskillnaden är densamma.

• Anonym (ny)

någon som kan hjälpa mig våga ta steget o gå på en dejt?!?!
    jag var ju på några dejter innan jag träffade mitt ex just genom nätdejtning o det gick ju bra men det var jobbigt kliv att ta sig iväg. just nu förstår jag inte hur jag vågade haha

• Anonym (ny)

hmm ev ska jag och mitt "span" ut på samma ställe i helgen. ÄR det bra eller dåligt?! haha, vi har inte varit på nån dejt innan ju. kanske är bra att spärrarna släpper lite å andra sidan kanske man inte får rätt bild av varandra?! vad tror ni?

• Anonym (ny)

jag tycker nätdejting är perfekt! Är glad att jag lever i den tiden nätdejting var startad Som småbarnsförälder så kan man då "dejta" när man vill på kvällen o man kan ta det i sin takt tills man känner sig redo att träffas. perfekt! jag tycker man lär känna en person ganska väl genom att chatta/maila. de som är intressanta åtminstone!

• Anonym (ny)
    juni2009 skrev 2011-08-04 20:50:24 följande:
    Tycker att dom flesta killar bara är ute efter sex, får så sjukt mkt skamliga förslag..

Får hoppas att rätt dyker upp snart:=)
    får inga skamliga förslag...hur ska jag tolka det
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!